Arxiu de notícies

Gaspar Tarrida

Coneixes les competències tranversals?

“Les competències transversals com una oportunitat per a tots i totes” amb Gaspar Tarrida, postgrau en Desenvolupament Local i Economia Social i Solidària UAB ’18.
És l’activitat Alumni UAB en la programació d’activitats de Campus del dijous 11 d’abril a les 13h a la Sala de Graus de la Facultat d’Economia i Empresa.

Aula estudiants

Arriben les "Activitats de Campus" el dijous, 11 d'abril

El proper dijous, 11 d'abril, es desenvoluparan diverses "Activitats de Campus", una iniciativa endegada aquest curs per la UAB que consisteix en aturar l'activitat docent un dia al mes, de 13 a 15 hores, perquè l'alumnat participi en activitats.

Vine a l'Speak Corner del MEMEnginy 2019

Speak Corner Alumni UAB a la MEMEnginy 2019

Alumni de la UAB presentaran els seus projectes o empreses a l'Speak Corner de la MEMEnginy 2019.

Una porta oberta al talent jove, que cada edició reuneix més de 1.000 estudiants amb 30 empreses en un ambient de networking i intercanvi d’idees.

El 25 d'abril a l'Escola d'Enginyeria de la UAB. Consulta el programa!