Arxiu de notícies

Igualtat de gènere. RRLL. Juny 2019

La igualtat de gènere al món laboral a debat

La primera sessió del cicle de conferències de la Xarxa Alumni de RRLL UAB debatrà sobre la igualtat de gènere al món laboral . A càrrec de la Dra. Carolina Gala catedràtica de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la UAB, i hi haurà un debat posterior, moderat per la Dra. Maria Jesús Espuny.

20 de juny - 19h - Facultat de Dret

Imatge I Hate New York Notícia

Dia Internacional contra l'Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia

El dimarts, 14 de maig, es projectarà el documental I Hate New York (2018) de Gustavo Sánchez a la Sala Cinema UAB, i a continuació hi haurà un col·loqui amb el director del film, Gustavo Sánchez; el muntador i exalumne de la UAB, Gerard López i la portaveu del col·lectiu LGBTI+ Sin Vergüenza UAB, Alma Pereira, amb motiu del Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia que se celebra el dia 17 del mateix mes.

MasterclassMaratoComunicacio2019

La "masterclass" de La Marató de TV3 omple l'Aula Magna de Comunicació

Uns 200 estudiants han omplert l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació per escoltar la masterclass sobre La Marató de TV3 el dimarts, 21 de maig. Gemma Nierga -Alumni UAB- i Ramon Gener, presentadors del programa en l’edició del 2018, han conduit l'acte -que ha estat protagonitzat per la solidaritat i la investigació- i en el qual s'han donat a conèixer les claus de l’èxit d'aquest programa de televisió que s'ha convertit en tot un referent al món.