Participació estudiantil Més enllà de les aules, un món per descobrir

Ciències de la Comunicació

Eleccions elCens de delegats i delegades

Eleccions delegats i delegades 2022

Ser escollits pels companys com a delegats de grup acadèmic és una responsabilitat i, alhora, una oportunitat per treballar en xarxa amb altres estudiants de la vostra facultat i del campus. Com a delegats o delegades, sereu els representants del grup acadèmic a la universitat i rebreu el suport de la facultat i de la unitat de Dinamització Comunitària, que organitza formacions per a què tingueu totes les eines per excercir la vostra tasca. A la Guia del delegat/da de la vostra facultat trobareu tota la informació sobre la tasca del delegat/da i com s'organitza en el vostre centre.

El grup acadèmic és el grup d’estudiants a qui representeu. En el cas de la facultat de Ciències de la Comunicació, en el cas de la titulació de Periodisme, hi ha dos grups acadèmics per curs a 1r i 2n curs. A 3r i 4t n'hi ha tres, grups 1, 2 i 3. A la resta de titulacions, el grup acadèmic correspon al curs. Consulteu elCens de delegats i delegades del vostre centre per saber qui us representa.

Eleccions de delegats i delegades 2021

1r curs i grups acadèmics vacants

Si el vostre grup acadèmic encara no té delegat o delegada, aquí trobareu tota la informació sobre el procés d'elecció de delegats.

Podeu presentar-vos com a delegat/da omplint el formulari de candidatura.

Calendari electoral
Grup acadèmic Sessió informativa Termini de candidatures Votacions Resultats
Comunicació audiovisual 9 de setembre, aula magna 16 de setembre 20 i 21 de setembre
vacant, a l'espera de nou calendari