Participació estudiantil Més enllà de les aules, un món per descobrir

Ciències Polítiques i Sociologia

Eleccions elCens de delegats i delegades

Eleccions delegats i delegades 2022

Ser escollits pels companys com a delegats de grup acadèmic és una responsabilitat i, alhora, una oportunitat per treballar en xarxa amb altres estudiants de la vostra facultat i del campus. Com a delegats o delegades, sereu els representants del grup acadèmic a la universitat i rebreu el suport de la facultat i de la unitat de Dinamització Comunitària, que organitza formacions per a què tingueu totes les eines per excercir la vostra tasca. A la Guia del delegat/da de la vostra facultat trobareu tota la informació sobre la tasca del delegat/da i com s'organitza en el vostre centre.

El grup acadèmic és el grup d’estudiants a qui representeu. En el cas de la facultat de Ciències Polítiques i Sociologia, la titulació de Ciència Política i Gestió Pública compta amb dos grups per curs, des de 1r i fins a 3r curs, corresponents als grups de matriculació de matí i tarda. A 4t curs només hi ha un grup acadèmic. En el cas de Sociologia, hi ha dos grups acadèmics per curs a 1r i 2n, corresponents als grups de matí i tarda. A 3r i 4t curs hi ha només un grup per curs. Les dobles titulacions de Ciència Política i Gestió Pública + Dret, Estadística Aplicada + Sociologia, Ciència Política i Gestió Pública + Sociologia, i la titulació de Relacions Internacionals compten amb un grup acadèmic per curs. Consulteu elCens de delegats i delegades del vostre centre per saber qui us representa.

Eleccions de delegats i delegades 2021

1r curs i grups acadèmics vacants

Si el vostre grup acadèmic encara no té delegat o delegada, aquí trobareu tota la informació sobre el procés d'elecció de delegats.

Podeu presentar-vos com a delegat/da omplint el formulari de candidatura.

Calendari electoral
Grup acadèmic Sessió informativa Termini de candidatures Votacions
Ciència Política i Gestió Pública - matí 27, 28 o 30 de setembre 10 d'octubre 13 i 14 d'octubre
Ciència Política i Gestió Pública - tarda 27, 28 o 30 de setembre 10 d'octubre 13 i 14 d'octubre