recomacions examens covid

Què s'ha de tenir en compte per fer els exàmens?

Per tal de continuar garantint les mesures de seguretat enfront la COVID-19 per a tota la comunitat universitària, informem de les recomanacions generals a tenir en compte per a l'organització i el desenvolupament de les proves presencials als campus de la UAB.

Gestió Acadèmica UDPSM

Obertura Unitat Docent Parc de Salut Mar Curs 2020-2021

A partir del dimarts 01 de setembre de 2020, tornem a atendre presencialment.

Per tal d'evitar acumulacions, l'atenció es farà amb cita prèvia, tant al professorat com als alumnes o a les persones externes que necessitin venir. No atendrem sense cita prèvia.

- Telèfon: 932483050

- Correu electrònic: ud.parc.salut.mar@uab.cat (li respondrem en una màxim de 24 hores laborables)

Poster Virtual Days

Noves mesures de seguretat davant la covid-19

Davant les mesures adoptades per les autoritats sanitàries per a l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la UAB torna a les mesures vigents abans del dia 1 de juliol, quan es prioritzava el treball a distància en tots els àmbits en què és possible dur a terme l’activitat de manera no presencial.