Premi CIEU XIII

XIII Premi CIEU-FEiE 2022, a la idea més emprenedora

El Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de la UAB torna a convocar un reconeixement per a les millors idees i iniciatives emprenedores dels graduats i estudiants de totes les titulacions de la UAB. El període per presentar candidatures finalitza el 9 de desembre.

Xerrada informativa sobre les pràctiques d'Sport Hotels Resort & Spa Andorra

Sports Hotels Resorts & Spa Andorra presentarà les seves ofertes pràctiques

Blanca Castro, Quality & Training Manager d'Sports Hotels Resorts & Spa Andorra, oferirà una sessió informativa, el dimecres 30 de novembre, a les 12h, a l'aula 320, per presentar les ofertes de pràctiques d'aquest gran complex hoteler, i els estandards de qualitat del consorci The Leading Hotels of the World, d'on hi forma part. L'alumna Anna Canal també hi participarà per explicar la seva experiència en realitzar un període de formació pràctica.

Benvinguts i benvingudes

Serveis que t'interessen