Vés al contingut principal

Altres iniciatives de difusió

L'Institut de Recerca de l'Esport de la UAB vol potenciar la difusió i transferencia del coneixement que es genera en el marc de l'Institut. Per fer-ho, es potencien eines i accions per compartir i debatre els fruits de la recerca entre la comunitat acadèmica i difondre'ls a la societat en general

Diagoras: The International Academic Journal on Olympic Studies
El Centre d'Estudis Olímpics de la UAB lidera la revista científica, Diagoras: The International Academic Journal on Olympic Studies, juntament amb la Universitat de Canterbury (Nova zelanda) i la Universitat Alemanya de l’Esport. Els editors són: Ian Culpan (Universitat de Canterbury), Emilio Fernández Peña (UAB) i Stephan Wasson (Universitat de l’Esport de Colonia).

És la primera revista acadèmica internacional en l’àmbit dels estudis olímpics publicada en accés obert. L'objectiu de Diagoras: The International Academic Journal on Olympic Studies és fomentar una comprensió crítica de l'Olimpisme, el Moviment Olímpic i els Jocs Olímpics. Diagoras pretén convertir-se en la prestigiosa revista acadèmica multidisciplinar sobre assumptes olímpics ampliant el coneixement i la comprensió de les àrees relacionades.

Consulta la revista

Informació complementària