Sobre l'aplicació NEXUS

Contacteu amb el Servei d’Ocupabilitat de la UAB via correu electrònic a l’adreça laboral.practiques.so@uab.cat.

Aquest missatge apareix quan l’empresa/institució vol inscriure’s a NEXUS i l’alta de l’empresa ja havia estat realitzada amb anterioritat.

Pot ser que l’empresa/institució estigui accedint amb unes dades diferents de les que consten a NEXUS quan es va fer l’alta.

En aquest cas, si us plau, envieu un missatge informatiu al Servei d’Ocupabilitat de la UAB a l’adreça laboral.practiques.so@uab.cat per tal que us indiqui què s’ha de fer.

Els motius poden ser:

- Que l’estudiant encara no s’hagi registrat a NEXUS.
- Que no tingui hores de pràctiques disponibles o que no tingui matrícula vigent.


Contacteu amb el Servei d’Ocupabilitat de la UAB per correu electrònic a l’adreça laboral.practiques.so@uab.cat.

NEXUS recull els plans d’estudis oficials vigents, però si no es troba el que s’ha de triar, si us plau, contacteu via correu electrònic amb el Servei d’Ocupabilitat de la UAB (s.ocupabilitat@uab.cat) indicant el nom de l’estudi.

En primer lloc, cal fer la inscripció a l’aplicació NEXUS i que el perfil introduït sigui validat pel Servei d’Ocupabilitat de la UAB. Després es podran visualitzar les ofertes a les pestanyes “Les meves candidatures” i “Ofertes disponibles”, i des d’allà es pot fer la inscripció si així es vol.