Funcionalitats de NEXUS segons el col·lectiu

Col·lectius

Col·lectius NEXUS

• Visualització d’ofertes de feina.
  • Visualització d’ofertes de pràctiques internes i externes.
  • Participació i seguiment dels processos de selecció de pràctiques.
  • Sol·licitud i seguiment dels convenis de pràctiques acadèmiques externes no curriculars.
  • Inscripció a les Activitats d’Orientació Professional grupals.
  • Sol·licitud de cites d’orientació professional individuals.

• Visualització d’ofertes de feina.
  • Consulta dels convenis de pràctiques acadèmiques externes no curriculars ja realitzades durant els estudis.
  • Inscripció a les Activitats d’Orientació Professional grupals.

• Sol·licitud i seguiment de la publicació d’ofertes de feina.
  • Sol·licitud i seguiment de la publicació d’ofertes de pràctiques amb procés de selecció de candidats.
  • Sol·licitud i seguiment de convenis de pràctiques acadèmiques externes perquè estudiants de la UAB facin pràctiques no curriculars.

• Sol·licitud i seguiment de convenis de pràctiques acadèmiques externes per tal que les persones estudiants de la UAB facin pràctiques no curriculars en àmbits de la UAB.