• Sections

Universitat Aut˛noma de Barcelona >Videos de la uab >Secciones de los videos

 

  • Why does Alzheimer's disease develop?

    Chapter of the series of shorts "The university responds", in which a member of the university community responds to a general query.

    Author: Interuniversity production
    Date: Maig 2013
    Time: 01:46 
    Size: 13 MB
    Type: video/x-flv 

  • Why did Michelangelo leave his Slaves unfinished?

    Chapter of the series of shorts "The university responds", in which a member of the university community responds to a general query.

    Author: Interuniversity production
    Date: Maig 2013
    Time: 01:37 
    Size: 13 MB
    Type: video/x-flv 

  • What is schizophrenia and who suffers from it?

    Chapter of the series of shorts "The university responds", in which a member of the university community responds to a general query.

    Author: Interuniversity production
    Date: Maig 2013
    Time: 01:47 
    Size: 14 MB
    Type: video/x-flv 

  • Why does the "Las Meninas" ("Maids of Honour") painting have that title?

    Chapter of the series of shorts "The university responds", in which a member of the university community responds to a general query.

    Author: Interuniversity production
    Date: Maig 2013
    Time: 01:46 
    Size: 13 MB
    Type: video/x-flv 

  • Les matemÓtiques al mˇn laboral. IV Jornada: Les matemÓtiques entre la secundÓria i la universitat. (I)

    La jornada del curs 2013-14, amb més de 80 inscrits i organitzada pel Departament de Matemàtiques i l'ICE de la UAB, s'ha dedicat a debatre sobre: Quin tipus de feines fan els matemàtics fora del món acadèmic?

    Per què les empreses contracten matemàtics? Ensenyem les matemàtiques que les empreses necessiten?

    Presentació i "Què espera la indústria d'un matemàtic", per Joan del Castillo.

    Author: Departament de MatemÓtiques
    Date: Abril 2013
    Time: 51:42 
    Size: 281 MB
    Type: video/x-flv 

  • Les matemÓtiques al mˇn laboral. IV Jornada: Les matemÓtiques entre la secundÓria i la universitat. (II)

    La jornada del curs 2013-14, amb més de 80 inscrits i organitzada pel Departament de Matemàtiques i l'ICE de la UAB, s'ha dedicat a debatre sobre: Quin tipus de feines fan els matemàtics fora del món acadèmic?

    Per què les empreses contracten matemàtics? Ensenyem les matemàtiques que les empreses necessiten?

    "Matemàtiques: dualitat cultural dins d'una mateixa ciència", per Aureli Alabert.

    Author: Departament de MatemÓtiques
    Date: Abril 2013
    Time: 46:07 
    Size: 252 MB
    Type: video/x-flv 

  • Les matemÓtiques al mˇn laboral. IV Jornada: Les matemÓtiques entre la secundÓria i la universitat. (III)

    La jornada del curs 2013-14, amb més de 80 inscrits i organitzada pel Departament de Matemàtiques i l'ICE de la UAB, s'ha dedicat a debatre sobre: Quin tipus de feines fan els matemàtics fora del món acadèmic?

    Per què les empreses contracten matemàtics? Ensenyem les matemàtiques que les empreses necessiten?

    Taula rodona: "Matemàtics més enllà de les aules". Modera Anton Aubanell, CREAMAT.
    Participen: Tània Arnau (Mynews S. L.) Roger Borràs (Hospital Clínic) Joan Escalante (e-Tech Solutions S. L. i professor de la UAB) Miquel Roig (Banc de Sabadell) Montse Trabal (professora de la UAB responsable de pràctiques en empreses i l'INS Sant Quirze) i Antonio Viedma (MynewsS.L.)

    Author: Departament de MatemÓtiques
    Date: Abril 2013
    Time: 01:29:25 
    Size: 486 MB
    Type: video/x-flv 

  • I Trobada Contextos per Comprendre (2)

    La intenció d’aquesta Jornada és oferir un espai de reflexió sobre la importància del context en els processos d’aprenentatge. Què entenem per context? El context hi és o es construeix? Quins elements ens aporta un context determinat? Com mobilitzar coneixements en una situació determinada? Compartirem aquestes i d’altres preguntes amb la intenció d’obrir noves mirades i fer emergir saber professional.

    Author: Universitat Aut˛noma de Barcelona
    Date: Maig 2013
    Time: 00:30:12 
    Size: 156 MB
    Type: video/x-flv 

  • I Trobada Contextos per Comprendre

    La intenció d’aquesta Jornada és oferir un espai de reflexió sobre la importància del context en els processos d’aprenentatge.Què entenem per context? El context hi és o es construeix? Quins elements ens aporta un context determinat? Com mobilitzar coneixements en una situació determinada? Compartirem aquestes i d’altres preguntes amb la intenció d’obrir noves mirades i fer emergir saber professional.

    Author: Universitat Aut˛noma de Barcelona
    Date: Maig 2013
    Time: 1:26:36 
    Size: 467 MB
    Type: video/x-flv 

  • MÓster en Dret Animal i Societat (9)

    Saving the animals & The roots of evil are the topics in this second class by D. Addie. Diane Addie holds a Doctorate from the University of Glasgow Veterinary School (GUVS). In Glasgow she started her research work on the Feline Coronavirus (FCoV) and on Feline Infectious Peritonitis (FIP). In 2003 she received the Amoroso award for outstanding contributions to small animal studies and she is currently the editor of a website dedicated to providing veterinary surgeons with the latest scientific advances in feline illnesses: www.catvirus.com

    Author: Universitat Aut˛noma de Barcelona
    Date: Maig 2013
    Time: 1:26:36 
    Size: 831 MB
    Type: video/x-flv 

  • Search
  • Key word
  • From:
  • To:
 

 

 

2019 Universitat Autònoma de Barcelona