Universitat Autònoma de Barcelona >Videos de la uab >Seccions de videos

 

  • Inauguració del curs acadèmic 2019-2020 de la Facultat de Ciències de l'Educació

    Inauguració del curs acadèmic 2019-2020 de la Facultat de Ciències de l'Educació. La filòloga Glòria Bordons, catedràtica de filologia catalana del Departament d'Educació Lingüística i Literària de la UB, pronunciarà la classe inaugural del curs, titulada "Joan Brossa o la necessitat d'una aportació humana creadora". L' acte comptarà amb les intervencions institucionals del Sr. Armand Sánchez, vicerector de Recerca i de Transferència; Joaquín Gairín, degà de la Facultat de Ciències de l'Educació i Carlos Cordón, alcalde de Cerdanyola del Vallès.

    Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació
    Data: octubre 2019
    Durada: 01:20:33 
    Mida: 938 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • XXIII Trobada de Presentació d’Experiències d’aplicació de la Pedagogia Sistèmica

    "El sistema al servei de la vida: el camí de l’abundància" a càrrec d’Anna Muntané i Triginer

    “Els teixits de tota una vida” a càrrec de Maria Rozalen

    “Pintant amb llum + Kokoro” a càrrec de Marina Gonzalez Crusat

    “Gaia, el gran sistema que ens acull” a càrrec de Anna Molina Baztan

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Maig  2019
    Durada: 1:58:51 
    Mida: 970 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Per a què serveixen els ensenyaments econòmics a secundària?


    Debat obert amb el professorat

    Intervenen:
     
    Belén Tascón – Plataforma per una Educació Econòmica Crítica i Plural (PLEEC)
    Elena Carbonell - - Professor de l'Associació d'Ensenyaments d'Economia i Empresa
    Pedro Gozalbo - Professor de l'Associació d'Ensenyaments d'Economia i Empresa

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Abril 2019
    Durada: 1:25:25 
    Mida: 967 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • XXII Trobada de Presentació d'Experiències d'aplicació de la Pedagogia Sistèmica

    L'objectiu d'aquestes trobades és donar a conèixer experiències d'aplicació de la Pedagogia Sistèmica, que s’estan duent a terme a les diferents etapes i contextos educatius del nostre país. 

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Febrer 2019
    Durada: 2:04:36 
    Mida: 975 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • XVIII Trobada de Presentació d'Experiències d'Aplicacio de Pedagogia Sistèmica

    El 9 de novembre de 2017 es va iniciar el nou cicle de presentació d'experiències de Pedagogia Sistèmica, realitzada a la Sala d'Actes del Rectorat de la UAB, i organitzada per l'equip ICE UAB de PS. En aquesta ocasió es van presentar quatre experiències, una d'infantil relacionada amb el teatre, una de primària vinculada al treball amb l'equip educatiu, una altra de l'àmbit social, i una darrera sobre música a primària. 

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Novembre 2017
    Durada: 2:11:46 
    Mida: 968 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Processos d'aprenentatge comunicatius: el valor de la interacció simbòlica

    Albert Rigol és coordinador de l’equip "La cultura matemàtica i la intervenció a l’aula" i fundador i membre de l’equip de “La cultura matemàtica de les persones” de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UAB. La conferència s'emmarca dins del seminari "Què i com s'aprèn. El rol docent", dins el programa Innovar per aprendre, que organitza l'ICE

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Març 2017
    Durada: 2:05:19 
    Mida: 984 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Les matemàtiques al món laboral. IV Jornada: Les matemàtiques entre la secundària i la universitat. (I)

    La jornada del curs 2013-14, amb més de 80 inscrits i organitzada pel Departament de Matemàtiques i l'ICE de la UAB, s'ha dedicat a debatre sobre: Quin tipus de feines fan els matemàtics fora del món acadèmic?

    Per què les empreses contracten matemàtics? Ensenyem les matemàtiques que les empreses necessiten?

    Presentació i "Què espera la indústria d'un matemàtic", per Joan del Castillo.

    Autor: Departament de Matemàtiques
    Data: Abril 2013
    Durada: 51:42 
    Mida: 281 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Les matemàtiques al món laboral. IV Jornada: Les matemàtiques entre la secundària i la universitat. (II)

    La jornada del curs 2013-14, amb més de 80 inscrits i organitzada pel Departament de Matemàtiques i l'ICE de la UAB, s'ha dedicat a debatre sobre: Quin tipus de feines fan els matemàtics fora del món acadèmic?

    Per què les empreses contracten matemàtics? Ensenyem les matemàtiques que les empreses necessiten?

    "Matemàtiques: dualitat cultural dins d'una mateixa ciència", per Aureli Alabert.

    Autor: Departament de Matemàtiques
    Data: Abril 2013
    Durada: 46:07 
    Mida: 252 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Les matemàtiques al món laboral. IV Jornada: Les matemàtiques entre la secundària i la universitat. (III)

    La jornada del curs 2013-14, amb més de 80 inscrits i organitzada pel Departament de Matemàtiques i l'ICE de la UAB, s'ha dedicat a debatre sobre: Quin tipus de feines fan els matemàtics fora del món acadèmic?

    Per què les empreses contracten matemàtics? Ensenyem les matemàtiques que les empreses necessiten?

    Taula rodona: "Matemàtics més enllà de les aules". Modera Anton Aubanell, CREAMAT.
    Participen: Tània Arnau (Mynews S. L.) Roger Borràs (Hospital Clínic) Joan Escalante (e-Tech Solutions S. L. i professor de la UAB) Miquel Roig (Banc de Sabadell) Montse Trabal (professora de la UAB responsable de pràctiques en empreses i l'INS Sant Quirze) i Antonio Viedma (MynewsS.L.)

    Autor: Departament de Matemàtiques
    Data: Abril 2013
    Durada: 01:29:25 
    Mida: 486 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Es pot aprendre amb les Xarxes Socials?

    L'IDES i el GI-Xarxes Socials han organitzat aquesta jornada temàtica amb l'objectiu d'analitzar les millores que poden aportar les xarxes socials i les eines col·laboratives, tant pel que fa als resultats de l'aprenentatge o la qualitat educativa, com també pel que fa a la dimensió social de comunitat de xarxa. J. Campuzano J.A. Martínez expliquen el projecte d'ús de les Xarxes Socials en l'àmbit educatiu. J.M. Castel  parla de l'aplicació de l'aprenentatge invisible a Facebook, Marta Miró i Montserrat Balagueró expliquen l'aplicació d'una xarxa social a l'experiència d'intercanvis lingüístic. La professora Remei Camps, experta en metodologia docent i TIC, parla de com ha anat evolucionant el concepte de l'aprenentatge virtual.
     

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: novembre 2012
    Durada: 03:13:51 
    Mida: 992 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Cercador
  • Paraula
  • De:
  • Fins:
 

 

 

2019 Universitat Autònoma de Barcelona