Universitat Autònoma de Barcelona >Videos de la uab >Seccions de videos

 

  • I Trobada Contextos per Comprendre

    La intenció d’aquesta Jornada és oferir un espai de reflexió sobre la importància del context en els processos d’aprenentatge.Què entenem per context? El context hi és o es construeix? Quins elements ens aporta un context determinat? Com mobilitzar coneixements en una situació determinada? Compartirem aquestes i d’altres preguntes amb la intenció d’obrir noves mirades i fer emergir saber professional.

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Maig 2013
    Durada: 1:26:36 
    Mida: 467 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Envoltar els nens de llibres és prou per fer que esdevinguin lectors?

    Capítol de la sèrie de microespais 'La universitat respon', on un representant de la comunitat universitària respon una pregunta d'interès general.

    Autor: Producció interuniversitària
    Data: Maig 2013
    Durada: 01:41 
    Mida: 13 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • La importància d'atendre bé la petita infància

    Capítol de la sèrie de microespais 'La universitat respon', on un representant de la comunitat universitària respon una pregunta d'interès general.

    Autor: Producció interuniversitària
    Data: Maig 2013
    Durada: 02:13 
    Mida: 18 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Adaptacions del Treball de Final de Grau a la UAB

     Jornada organitzada pel Vicerectorat de Qualitat, Docència i Ocupabilitat, l'Oficina de Qualitat Docent i el Grup GI-IDES TFG. Les ponències tenen una orientació pràctica i s’estructuren al voltant de quatre eixos: les tres etapes en que podem dividir el desplegament de l’assignatura de TFG: organització, seguiment i avaluació, i un quart eix dedicat al suport informàtic més específic per aquesta assignatura.

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Abril 2013
    Durada: 3:34:04 
    Mida: 1158 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Máster en Literatura Infantil y Juvenil, Biblioteca Escolar y otros cursos de la UAB

    El equipo de investigación GRETEL - UAB organiza la oferta formativa internacional más completa en literatura infantil, biblioteca escolar, educación literaria, promoción de la lectura e investigación en estos temas.

    Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació
    Data: Desembre 2012
    Durada: 00:05:58 
    Mida: 1158 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Es pot aprendre amb les Xarxes Socials?

    L'IDES i el GI-Xarxes Socials han organitzat aquesta jornada temàtica amb l'objectiu d'analitzar les millores que poden aportar les xarxes socials i les eines col·laboratives, tant pel que fa als resultats de l'aprenentatge o la qualitat educativa, com també pel que fa a la dimensió social de comunitat de xarxa. J. Campuzano J.A. Martínez expliquen el projecte d'ús de les Xarxes Socials en l'àmbit educatiu. J.M. Castel  parla de l'aplicació de l'aprenentatge invisible a Facebook, Marta Miró i Montserrat Balagueró expliquen l'aplicació d'una xarxa social a l'experiència d'intercanvis lingüístic. La professora Remei Camps, experta en metodologia docent i TIC, parla de com ha anat evolucionant el concepte de l'aprenentatge virtual.
     

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: novembre 2012
    Durada: 03:13:51 
    Mida: 992 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Aules 2.0

    Els ordinadors portàtils i les pissarres electròniques, part de l'anomenada Aula 2.0, podrien ajudar a millorar l'ensenyament dels alumnes d'educació secundària. Una recerca duta a terme pel Grup de Recerca Didàctica, Innovació i Multimèdia de la UAB ha mostrat que per si sols aquests recursos no milloren el rendiment dels alumnes però que utilitzant els continguts adequats poden millorar les competències adquirides.

    Autor: Institut de Ciències de l'Educació. Àrea de Comunicació i de Promoció
    Data: Juliol 2012
    Durada: 05:15 
    Mida: 48 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Clausura del Campus Ítaca (tercer torn)

    El Campus Ítaca és un programa socioeducatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona per a estudiants de secundària. L'objectiu d'aquest programa és animar els alumnes a continuar estudiant després d'acabar l'etapa d'ensenyament secundari obligatori.

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: juliol 2012
    Durada: 2:22:10 
    Mida: 769 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • 15 minuts amb... Maria Teresa Codina

    Entrevista a Maria Teresa Codina i Mir (Barcelona, 1927), mestra d'una àmplia trajectòria professional, compromesa amb la renovació pedagògica i amb els sectors socials més desfavorits. Va obrir i dirigir l'Escola Talitha, un projecte innovador i en català en ple franquisme. Va ser cofundadora de l'Associació de Mestres Rosa Sensat. Va coordinar i impulsar nombrosos projectes per a la població gitana, de la qual va acabar rebent el major reconeixement atorgat per aquest poble: el Premi Hidalgo. També formà part del Consell Escolar de Catalunya i del Departament d'Ensenyament on liderà múltiples projectes. Una carrera intensa i extensa d'una persona apassionada, entregada i compromesa amb l'acció educativa.

    Entrevista realitzada 19 de Juliol per Marta Alvarez Raventós.

    Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació
    Data: juliol 2012
    Durada: 00:21:47 
    Mida: 769 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Clausura del Campus Ítaca (segon torn)

    El Campus Ítaca és un programa socioeducatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona per a estudiants de secundària. L'objectiu d'aquest programa és animar els alumnes a continuar estudiant després d'acabar l'etapa d'ensenyament secundari obligatori.

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: juliol 2012
    Durada: 2:15:16 
    Mida: 732 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Cercador
  • Paraula
  • De:
  • Fins:
 

 

 

2019 Universitat Autònoma de Barcelona