• Seccions

Universitat Autňnoma de Barcelona >Videos de la uab >Seccions de videos

 

  • Bloque I. Unidad 1.2 Cambios en la energía de los sistemas.

    Aquest vídeo forma part de la sèrie “Curs de formació per a professors de ciències” que produeix El Ministerio de Educación y Ciencia de Espanya en coproducció amb el Ministerio de Cultura y Educación d’Argentina.

    Autor: Ministerio de Educación y Ciencia
    Durada: 28:26 
    Mida: 297 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Bloque I. Unidad 1.1 La Energía. La invención de un concepto fructífero.

    Aquest vídeo forma part de la sèrie “Curs de formació per a professors de ciències” que produeix El Ministerio de Educación y Ciencia de Espanya en coproducció amb el Ministerio de Cultura y Educación d’Argentina.

    Autor: Ministerio de Educación y Ciencia
    Durada: 28:35 
    Mida: 302 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Inauguració del curs acadčmic 1994-1995

    Commemoració del centenari del naixement del mestre Artur Martorell. Participen a l'acte Montserrat Martorell (professora de la Facultat  de Cičncies de l'Educació), Marta Mata (Regidora d'Educació), Joaquín Gairín (Degŕ de la Facultat de Cičncies de l'Educació) i Antoni Tulla (Vicerector d?Economia i Administració).

    Autor: SAE Audiovisuals. Facultat de Cičncies de l'Educació
    Data: Octubre 1994
    Durada: 01:22:16 
    Mida: 523 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Comprendre per aprendre: Un treball sobre el sistema educatiu marroquí

    Producció prňpia del SAE de la Facultat de Cičncies de l'Educació on es comenta el funcionament del sistema educatiu al Marroc. Gravacions realitzades en escoles rurals de Rabat i Salč.

    Autor: SAE Audiovisuals. Facultat de Cičncies de l'Educació
    Data: juny 1994
    Durada: 00:22:41 
    Mida: 147 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • La sordesa. Comunicació y aprenentatge.

    La detecció i atenció a temps al nadó sord és fonamental. Mitjançant tècniques d’aprenentatge  adequades a cada cas, nous dispositius de reforç, l’adaptació del medi escolar a les necessitats del alumnat sord, així com la cooperació entre l’àmbit familiar i escolar, un nen amb problemes d’audició podrà integrar-se social i laboralment.

    Autor: Institut de Cičncies de l'Educació
    Data: juny 1994
    Durada: 32:00 
    Mida: 370 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Aula Teatre 1994

    Representació de l'obra de "Romeo i Julieta" per part d'estudiants i posada en escena per part del Vice-Rectorat d'Estudiants i de promoció Cultural. L'acte es va realitzar a la Plaça de les Oliveres de la Facultat de Cičncies de l'Educació.

    Autor: SAE Audiovisuals. Facultat de Cičncies de l'Educació
    Data: Maig 1994
    Durada: 00:28:31 
    Mida: 169 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Perspectives educatives de l'estimulació primirenca per a nens amb la síndroma de Down

    La maduració del sistema nerviós en els primers any de vida es espectacular i és aquí especialment quan s’ha de procurar compensar les dificultats específiques d’aprenentatge, aprofitant la plasticitat cerebral.

    Autor: Institut de Cičncies de l'Educació
    Data: Maig 1994
    Durada: 25:58 
    Mida: 191 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • La comunicació en goril·les i nens

    El propòsit d'aquesta investigació va consistir a trobar fins a on els goril·les són capaços de reproduir certes activitats manuals que els nens solen realitzar en els seus jocs -quan tenen entre un any i mig a dos-. Partim de la idea que en tant els goril·les han estat educats per cuidadores humanes i, per tant, han establert vincles propers a elles, haurien de ser capaços de mostrar habilitats que de fet són més psicològiques que anatòmiques a causa d'aquesta proximitat o pont entre les espècies humana i animal.
    Els especialistes d'avui dia estan convençuts que el contacte freqüent amb humans desenvolupa algunes capacitats, assimilades a través de l'aprenentatge i l'educació, que d'una altra manera serien inexistents.
    Per tant, i encara que els nostres resultats són més aviat pobres, no hauríem de descartar que mitjançant l'educació, l'entrenament i una comunicació més intensa, els goril·les i ximpanzés poden desenvolupar habilitats més sofisticades.
    Diríem, en definitiva, que el més important és aprendre sobre els éssers humans a través de l'anàlisi de com els antropoides són capaços de desembolicar-se.

    Autor: SMAV-Institut de Cičncies de l'Educació
    Data: Octubre 1990
    Durada: 21:50 
    Mida: 110 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Cercador
  • Paraula
  • De:
  • Fins:
 

 

 

2019 Universitat Autònoma de Barcelona