• Seccions

Universitat Autònoma de Barcelona >Videos de la uab >Seccions de videos

 

  • TVE: Teràpia gènica contra l'Alzheimer

    Investigadors de l'Institut de Neurociències de la UAB han aconseguit per primer cop revertir la pèrdua de memòria en estadis inicials en ratolins models de la malaltia d’Alzheimer mitjançant teràpia gènica. La recerca és portada de la revista The Journal of Neuroscience.

    Autor: TVE
    Data: Abril 2014
    Durada: 01:20 
    Mida: 11 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • TVE: La UAB col·labora amb Glass Apps

    Estudiants d’Enginyeria de la UAB, així com de la UPC, col·laboren amb l'empresa Itglas, per a desenvolupar Glass Apps, un nou suport tecnològic de Google que permet rebre informació dels smartphones en un visor situat a l'alçada dels ulls.

    Autor: TVE
    Data: Abril 2014
    Durada: 01:33 
    Mida: 12 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • TVE: Música i Matemàtiques

    Són necessaris canvis en la docència de les matemàtiques. La Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB participa en un projecte de recerca europeu en què s'nterrelaciona la música i les matemàtiques per millorar l'aprenentatge dels alumnes.

    Autor: TVE
    Data: Abril 2014
    Durada: 01:59 
    Mida: 16 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • TV3- TN (8/4/14): Campanya Oh, my got

    Un grup d'estudiants voluntaris de la UAB estan duent a terme la campanya "Oh, my got" per aconseguir reduir el nombre de gots d'un sol ús que es generen a les màquines de cafè que hi ha repartides pel campus de Bellaterra.

    Autor: TV3
    Data: Abril 2014
    Durada: 2:03 
    Mida: 11 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • De la crisi mundial al desenvolupament local

    Un exemple d’arqueologia contemporànea a les antigues bases de míssils soviètics de Cuba, a càrrec de Hakan Karlsdon (Departament d’estudis històrics de la Universitat de Gotemburg).

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Abril 2014
    Durada: 48:17 
    Mida: 261 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • The condiditons of Archaeological knowledge

    Some thoughts on the ambiguous act of archaeological interpretation, a càrrec de  Anna-Carin Andersson (departament d’estudis històrics de la Universitat de Gotemburg).

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Abril  2014
    Durada: 18:01 
    Mida: 97 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Entre l'espasa i la paret.

    L’autenticitat, la escenificació i la comunicación en vuit jaciments amb pintures rupestres classificats com  patrimoni mundial (Hakan Karlsdon, Universitat de Gotemborg)

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Abril 2014
    Durada: 27:33 
    Mida: 149 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • The right to interpret the past as a social phenomenon

    The national right to the past- or the right to interpret the past as a social phenomenon: a case study (Anna-Carin Andersson, Universitat de Gotemborg)

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Abril 2014
    Durada: 1:01:41 
    Mida: 334 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Un món, una comptabilitat? Conseqüències i estat actual de la implementació de les IFRS a Espanya

    Presentació de Jordi Perramon, Codirector del Màster en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa (UPF) i Professor Associat de la UPF, que examina la situació actual de les NIIF al món i els pros i contres de tenir un únic llenguatge contable mundial.

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Abril 2014
    Durada: 1:21:54 
    Mida: 441 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Educar per a una creativitat de cor: les seves conseqüències socials i econòmiques

    Conferència-debat a càrrec de Carlos González, formador d'educadors i investigador dels Nous Paradigmes del Coneixement. La creativitat que passa pel cor, gaudeix dels seus tres tresors: poder, sensibilitat i saviesa. No n'hi ha prou d'aprendre a educar fomentant la creativitat, cal també impregnar-la d'aquests tres tresors.

    Autor: Universitat Autònoma de Barcelona
    Data: Abril 2014
    Durada: 1:04:21 
    Mida: 348 MB
    Tipus: video/x-flv 

  • Cercador
  • Paraula
  • De:
  • Fins:
 

 

 

2019 Universitat Autònoma de Barcelona