Vídeo-notícies

Resultats de la cerca

L'energia a la UAB. T'ho expliquem

Webinar dedicades a l'Energia

Completem les activitats setmanals del Campus SiS del mes d'octubre amb dues sessions dedicades a l'Energia. Aquest dijous a les 12:00 h. tindrà lloc el primer webinar Energia I. L'energia a la UAB. T'ho expliquem i la setmana vinent ho completarem amb la segona part Energia II. Les cooperatives energètiques. SOM Energia ens farà veure la llum.

Martí i Karla - Alumnes millors notes 2020

Més de 8.000 alumnes nous comencen el curs a la UAB

Més de 8.000 alumnes nous comencen un grau universitari a la UAB el dilluns, 28 de setembre; són els darrers que s'incorporen després que durant tot el mes ho hagin anat fent la resta de cursos. Dos d'ells són en Martí i la Karla -que han tret les notes més altes d'accés- i en aquest vídeo ens expliquen què esperen de la UAB.

FAS- Promo Voluntariat 20-21

La FAS fa una crida per a captar voluntariat social

Els programes de voluntariat de la Fundació Autònoma Solidària (FAS) es tornen a reactivar després de les vacances i busquen estudiants que vulguin aquest nou curs formar part activa de la universitat fent acció social: a presons, escoles, amb persones refugiades, amb persones hospitalitzades, pel medi ambient o per a la salut.