Taller de 'visual thinking' per a la generació d'idees, a l'espai UAB-Emprèn

Visual thinking

Les persones participants hi aprendran mètodes i tècniques per convertir en simples les informacions complexes i presentar idees de forma clara i visual. L'experta Maria Batet impartirà la sessió el proper 8 de maig, dimecres, a les 13.00 a l'espai UAB-Emprèn a la plaça Cívica.

11/04/2019

El visual thinking o pensament visual ens permet crear composicions visuals expressives amb la finalitat de clarificar tot allò que tenim a la ment i traduir-ho en idees simples i entenedores per a tothom. Es tracta, doncs, d’una eina molt útil per a la generació d’idees, especialment en processos compartits de pensament, diàleg, disseny i acció.

Maria Batet és emprenedora i mestra i s’ha especialitzat en l’acompanyament a persones emprenedores.

El taller s’impartirà el proper 8 de maig, dimecres, a les 13.00 a l’espai UAB-Emprèn a la plaça Cívica, a la primera planta de l’Edifici RR (damunt del bar).

Per participar-hi només cal enviar un missatge de correu electrònic amb les dades personals a uab.empren@uab.cat.