S'han fet públiques les imatges guanyadores del concurs fotogràfic de l'aplicació My Webtime

Video VI concurs de fotografia Mywebtime

El jurat ha fet públiques les dotze imatges guanyadores de la 6a edició del concurs fotogràfic de l'aplicació My Webtime, adreçat al personal d'administració i serveis de la Universitat. Les dotze fotografies guanyadores s'aniran publicant durant el 2021 al programa de gestió d'horaris.

21/12/2020

El jurat del premi ha fet públiques les dotze imatges guanyadores de la sisena edició del concurs fotogràfic de l'aplicació My Webtime, adreçat al personal d'administració i serveis de la Universitat. Les dotze fotografies guanyadores s'aniran publicant durant el 2021 al programa de gestió d'horaris.

Enguany, ateses les circumstàncies de pandèmia, l'acte de lliurament s'ha substituït per una notificació per correu electrònic a les persones guanyadores i se'ls informa que des de l'Àrea de Gestió de Persones es posaran en contacte per tal d'organitzar la recollida d'obsequis.

El jurat d'enguany ha estat format per Gonçal Badenes, Konstantinos Kourkoutas i Pierre Caufapé. Óscar Tomás Granados, ha actuat com a secretari.

Les persones premiades podran veure la seva fotografia al site de My webtime en el mes indicat:

• Gener: Juan Carlos Romero Santin
  • Febrer: Lucia Capilla Rodríguez
  • Març: Rosa Ferreres Plans
  • Abril: Maria Herrero Otal
  • Maig: Maria Vanessa Casas López
  • Juny: Laia Rissech Sánchez
  • Juliol: Joaquin Caro Lobera
  • Agost: Teresa Julia Vercet
  • Setembre: Ascensión García Fernández
  • Octubre: Sergio Lopez Verge
  • Novembre: Marian Tarifa Valenzuela