Resolta la convocatòria de beques 'Erasmus+ Pràctiques a països associats KA107' per cofinançar estades de pràctiques a l'estranger

Mobilitat internacional

Les places d'aquest programa, amb els ajuts econòmics corresponents, ja han estat adjudicades i la relació de sol·licituds seleccionades es pot consultar aquí. Les estades de pràctiques es realitzaran a Austràlia, Mèxic i la Xina durant el 2020.

29/11/2019

Al web del Servei d'Ocupabilitat trobareu la resolució de la convocatòria i l’annex amb les sol·licituds seleccionades i en llista d’espera del programa Erasmus+ Pràctiques a països associats KA107.

Totes les persones sol·licitants que estan seleccionades ja poden preparar la documentació d'inici de l'estada.

Aquest programa de beques de mobilitat és una iniciativa de la Comissió Europea per fomentar les estades de pràctiques arreu del món. La seva convocatòria a la UAB, oberta pel Servei d’Ocupabilitat, ha estat específica per a l’alumnat de la Facultat de Ciències, la Facultat de Veterinària i l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) –centres que han sol·licitat i obtingut fons del SEPIE–.

El programa serveix perquè les persones estudiants de la Facultat de Ciències puguin cofinançar les seves estades de pràctiques a la University of Adelaide (Austràlia); les de la Facultat de Veterinària, a la Universidad Autónoma de Nuevo León (Mèxic); i les de l’EUTDH, en diverses entitats hoteleres de la Xina. La dotació de l'ajut és de 1.500 euros per a les despeses del viatge i 700 euros al mes durant el període de pràctiques.

Les estades es realitzaran entre el 2 de gener i el 24 de juliol de 2020.