Oberta la convocatòria del concurs “Tesi en 4 minuts”

Concurs

El repte plantejat pel concurs consisteix en què els estudiants de doctorat que no hagin defensat la seva tesi expliquin oralment el tema de la seva recerca durant un màxim de 4 minuts. El termini per a presentar les propostes estarà obert del 28 de febrer al 22 de març.

21/02/2018

El concurs “Tesi en 4 minuts”, organitzat per l’Escola de Doctorat, planteja el repte als estudiants de doctorat d’explicar oralment la seva recerca durant un màxim de 4 minuts, en un llenguatge fàcilment comprensible, per a un públic en general.

Els aspirants podran enviar les seves propostes entre el 28 de febrer i el 22 de març. Les propostes que passaran a la final seran seleccionades per una comissió d’investigadors i membres de la Junta Permanent de l’Escola de Doctorat.

El 20 d’abril s’informarà per correu electrònic a les persones seleccionades que hauran de preparar una presentació oral. Les presentacions tindran lloc el 15 de maig, en un acte públic realitzat a la sala Teatre o Cinema de la UAB i retransmès en directe al web de la UAB.

El primer premi consistirà en una dotació econòmica de 800 euros; el segon, de 500 euros i el premi del públic, de 200 euros.