Sala de premsa Premsa i mitjans

Presentació dels plans estratègics de comunicació dels alumnes del màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional

Imatge exposició DCEI
El dimarts 12 de febrer, en sessió pública i a la Sala de Graus de l’Escola de Postgrau, els alumnes de la 24ena edició del màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional presentaran els plans de comunicació que han elaborat per empreses i institucions reals.

29/01/2019

Durant els 25 anys d'ensenyament del màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional els alumnes han elaborat plans de comunicació per empreses i institucions reals -com Unicef o Apple- pels treballs de final de màster, on han pogut posar en pràctica tots els coneixements rebuts al llarg del curs. L'experiència de treballar amb organitzacions reals suposa un valor afegit i una diferència significativa en un perfil professional que cada cop està més demandat. L'elaboració dels plans és acompanyada i assessorada per professors-tutors, pel que els alumnes gaudeixen de la guia de professionals experimentats en el sector.

El dimarts 12 de febrer, en sessió pública i a la Sala de Graus de l'Escola de Postgrau, la comissió avaluadora del màster valorarà els plans estratègics dels alumnes de la 24a edició. Durant el mateix mes, els alumnes de la modalitat virtual iniciaran el disseny i l'elaboració dels seus plans, que seran presentats al juny.

El programa està orientat a l'especialització professional, sent referent en la formació i capacitació de directors i directores de comunicació. De fet, investigacions periòdiques de seguiment dels alumnes que han finalitzat el màster indiquen que el 95.2% dels titulats/es estan en actiu i més del 75% treballen en l'àmbit de la comunicació. 

Així, la UAB s'ha consolidat com una de les millors universitats en el sector. D'acord amb els rànquings és la segona millor universitat de l'estat espanyol en l'àmbit i se situa entre les 30 millors a escala europea

El màster, fruit de la seva llarga trajectòria, ja supera els 900 titulats. A més, gaudeix d'alumnes de molt diversa procedència, destacant-se els espanyols i els llatinoamericans.

Els que vulguin optar a les últimes places en el màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional Online poden fer-ho a través de la web


Més informació:
Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (online)
Més màsters oficials de comunicació i periodisme
Més màsters i postgraus de comunicació i periodisme