Obert el termini per presentar candidatura per formar part de les Comissions delegades del Consell de Govern
15/02/2019
El Consell de Govern és l'òrgan suprem de govern col·legiat de la Universitat i, com a tal, estableix les seves línies estratègiques i programàtiques, així com les directrius, normatives i procediments per a la seva aplicació, en els àmbits de l'organització dels ensenyaments, recerca, recursos humans i econòmics i elaboració de pressupostos. Treballa en comissions delegades que s'encarreguen, entre d'altres, d'aprovar els assumptes delegats pel Consell de Govern, elaborar propostes perquè siguin ratificades al Consell de Govern, i resoldre els assumptes ordinaris del seu àmbit competencial. Totes les comissions estan formades per tots els estaments de la universitat, és a dir, per estudiants, personal docent i investigador, i personal d'administració i serveis. La seva composició es regula a través del corresponent acord de creació.
Fins el 10 de febrer de 2019, qualsevol estudiant de grau matriculat a la UAB el curs 18/19 pot presentar la seva candidatura per a formar part de les comissions delegades del Consell de Govern. L'elecció dels membres es farà en funció del bagatge en representació i es ratificarà en una sessió plenària del Consell d'Estudiants de la UAB al mes de febrer.
Les candidatures cal presentar-les per correu electrònic, adjuntant el formulari de candidatura i enviant-lo des del correu institucional (nom.cognom@e-campus.uab.cat) a info.participacio@uab.cat en el termini establert.
Per a més informació, podeu consultar el web de Dinamització Comunitària.