Noves places de pràctiques a la Delegació del Govern català a Brussel·les

Pràctiques i feina en institucions de la Unió Europea

Les pràctiques seran curriculars, es podran realitzar fins el juliol de 2019 i tindran una durada de 2 a 5 mesos. Els estudis requerits són de Dret i/o Economia, Relacions Internacionals, Comunicació Internacional, Traducció i Interpretació, i Biblioteconomia i Documentació.

21/11/2018

El primer pas per a la presentació de candidatures és que l’alumnat interessat contacti amb la Gestió Acadèmica de la seva Facultat o Escola per comunicar la voluntat de fer l’estada de pràctiques. Posteriorment, les persones candidates han d’enviar el seu CV i una carta de motivació a rrhh.ue.exi@gencat.cat.

Els perfils requerits es poden consultar en aquest enllaç i a l’apartat de Mobilitat Professional Internacional del Servei d’Ocupabilitat de la UAB.

Les pràctiques s’emmarquen en el Conveni de cooperació educativa entre la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament d’Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència, per a la realització de pràctiques acadèmiques externes.