La UAB organitza un taller per descobrir la vocació professional

Estudiant

A càrrec de l'expert Marcos García, pretén orientar l'alumnat i les persones titulades de la Universitat perquè facin de la seva passió una professió. S'impartirà els dies 3, 4, 10 i 12 de desembre, en horari de tardes, a la Facultat de Filosofia i Lletres. La inscripció és gratuïta a través de l'aplicació NEXUS.

22/11/2018

Quina és la teva vocació professional? És possible viure de la teva passió? Aquestes (i altres) són les preguntes que vol ajudar a respondre el taller Descobreix i viu (de) la teva Vocació, que impartirà l’expert Marcos García a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB. Serà els dies 3, 4, 10 i 12 de desembre, de 16.00 a 20.00, a l’aula 212. La inscripció és gratuïta a través de l’aplicació NEXUS i ja està oberta a totes les persones estudiants i titulades de la Universitat.

Qui encara no sigui usuari de NEXUS, només cal que hi accedeixi amb el seu NIU i paraula de pas i efectuï una alta parcial a l’aplicació per tal d’inscriure’s a aquest taller –el trobarà dins del llistat d’Activitats d’Orientació Professional–. Posteriorment, totes les persones que hi hagin assistit podran descarregar un certificat d’assistència.

Aquesta activitat està organitzada pel Servei d’Ocupabilitat de la UAB gràcies a la subvenció del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC), amb fons provinents del Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).