La UAB col·labora amb l'ACNUR

16/03/2010
El nou recurs educatiu inclou materials per aproximar-se al coneixement dels fenòmens del refugi i asil amb nens i nenes de 6 a 12 anys, i està estructurat a partir d'un relat il·lustrat que planteja el desenvolupament d'un conjunt d'activitats, totes elles relacionades amb els nous requeriments de la LOE i dels continguts de l'assignatura d'Educació per a la Ciutadania i els Drets Humans.
Les activitats s'articulen en sis nuclis de contingut, disposen d'un quadern d'eines per al professorat i compten amb una sèrie de materials lúdics i audiovisuals per implicar tot el centre escolar i les famílies.
La nova proposta educativa desenvolupada pel Grup de Recerca MOSSA de la UAB, que dirigeix la professora Pepi Soto, forma part d'un projecte del Comitè Català de l'ACNUR que compta amb el suport de l'Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i de l'Ajuntament de Barcelona.