La UAB Barcelona Summer School s'obre als estudiants de la UAB

UAB Barcelona Summer School

Els mesos de juny i agost, tindrà lloc la UAB Barcelona Summer School, l'escola d'estiu de la UAB que permet gaudir d'una experiència internacional tot realitzant cursos de tres setmanes, majoritàriament en anglès, amb reconeixement acadèmic. Es pot triar entre 14 assignatures.

24/05/2019

La UAB ha obert la inscripció a la UAB Barcelona Summer School -cursos d'estiu de tres setmanes de durada, impartits majoritàriament en anglès-, per als estudiants de la UAB, que podran estudiar i relacionar-se amb estudiants de més de vint països: Estats Units, Canadà, Austràlia, Regne Unit, Suïssa, França, Marroc, Egipte, Alemanya, Itàlia, Singapur, Xina, Corea del Sud...

Aquests cursos tenen un reconeixement acadèmic com a crèdits optatius de la titulació. Abasten àmbits acadèmics molt diversos i, tot i que la majoria són impartits en anglès, els estudiants estrangers tenen també l'opció d'aprendre i millorar l'espanyol com a llengua estrangera. Els cursos seran impartits al campus de la UAB en dos períodes diferents: una part es desenvoluparà entre el 25 de juny i el 12 de juliol, i la resta es desenvoluparà entre el 15 de juliol i el 2 d'agost.

L'estudiant de la UAB es pot matricular de fins a 12 crèdits ECTS (una assignatura per període) que es podran reconèixer com a crèdits optatius de grau i amb un preu especial de 200 euros per assignatura de sis crèdits. Aquestes assignatures no poden formar part del pla d'estudis que segueix l'estudiant de la UAB; un cop superades, es podran incorporar a l'expedient acadèmic. Els matriculats tindran accés gratuït al Servei d'Activitat Física durant tot el període de l'activitat en què s'hagi matriculat. S'ha reservat un màxim de cinc places per a estudiants de la UAB a cadascuna de les assignatures que ofereix la UAB Barcelona Summer School.

L'oferta inclou 14 assignatures diferents sobre economia, geografia, medi ambient, història, etc. Les novetats d'enguany són els nous cursos sobre bioètica, espanyol com a llengua estrangera (nivells A2 i B1), neurociència del comportament, gèneres periodístics i visions de l'Espanya contemporània a través del cinema. Totes les assignatures seran impartides en horari de matí. Hi haurà també un programa d'activitats lúdiques per relacionar-se amb altres estudiants i conèixer la Universitat i el seu entorn.

Al llarg de les tres setmanes del curs, els estudiants practicaran llengües, faran una passejada pel campus, realitzaran una activitat esportiva, compartiran un dinar internacional o assistiran a una demostració dels Ganàpies, la colla castellera de la UAB. A més, la UAB Barcelona Summer School inclou el Buddy Programme, que vol facilitar als estudiants estrangers el contacte amb altres estudiants de la Universitat per tal de familiaritzar-se amb les activitats del campus i amb la cultura i la societat locals.

Més informació: UAB Barcelona Summer School