Divendres del Dret. Descobrint el Dret a la UAB

Divendres del Dret

Les jornades es desenvoluparan a la Facultat de Dret el 9 i 16 de març de 2018.

14/01/2018

Els Divendres del Dret, tenen un doble objectiu pel que fa als estudiants de batxillerat. En primer lloc, desfer tòpics sobre l’estudi de les carreres jurídiques i afins com, per exemple, la inexistència de pràctiques, la necessitat d’una gran capacitat de memòria, la vinculació a determinats estrats socials, etc. I, en segon lloc, aproximar les nostres disciplines a l’alumnat de secundària que no ha tingut cap contacte curricular amb elles de forma que pugui prendre una decisió sobre el seu futur amb elements derivats de la seva pròpia vivència.

Web de les jornades