Arriben les "Activitats Campus" el divendres, 17 de maig

Aula estudiants

Els dies internacionals de la llum, a Ciències, i contra la LGTBfòbia, a la sala Cinema, així com una fira de màsters i postgraus de l'àmbit comunicatiu a Comunicació protagonitzen el divendres, 17 de maig, les "Activitats Campus", una iniciativa endegada aquest curs per la UAB que consisteix en aturar l'activitat docent un dia al mes, de 13 a 15 hores, amb l'objectiu que tot l'alumnat hi pugui participar.

13/05/2019

Dia internacional de la llum

El proper divendres dia 17 de maig, a les 13.00 h, es commemora el Dia internacional de la llum- que és el dia 16 de maig- coincidint amb la commemoració de l’Any internacional de la Taula Periòdica, amb una conferència que oferirà la professora Rosa Ortuño, del Departament de Química. La xerrada, titulada "La llum i el color", tindrà lloc a la Sala d'actes de la Facultat de Ciències i de Biociències. Prèviament s'entregaran els premis als microrelats guanyadors del I Concurs de Microrelats del Dia Interancional de la Llum. Han estat guardonats els relats 'Dualitat', de Mar Castell Erill; 'An Exceptionally Silly Theory of Everything', de Jesús Castillón Motta i 'Foscor', d'Anna Barjuan Grau. Aquests microrelats es publicaran pròximament al web de la UAB.

Projecció del documental "Lesbofobia" i pintada amb colors LGTBI
Des de l'Observatori per a la Igualtat es commemora el 17 de maig el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia. Des de l'Observatori per a la Igualtat de la UAB s'organitza de 13h a 15h, a la Sala Cinema, un cinefòrum al voltant del documental "Lesbofobia", treball que signa Creación Positiva. Algunes de les protagonistes del documental participaran en el cinefòrum. A partir de les 11h a la Plaça Cívica l'Observatori i Dinamització Comunitària han organitzat una pintada col·lectiva. Seguint l'estela de la commemoració de l'any passat aquest any s'acabarà de pintar les escales que condueixen a l'Edifici l'Àgora amb els colors de la bandera LGTBI.

Fira de màsters i postgraus
La Facultat de Ciències de la Comunicació acull la Fira de Màsters i Postgraus de 13 a 15 h el divendres, 17 de maig. Oferirà informació sobre els cursos formatius, tant oficials com propis. Podeu trobar més informació clicant aquí.