12a edició del cicle de converses al Cosmocaixa

Com en altres edicions, es tracta d’acostar la mirada d'una persona experta en el tema tractat i la del professorat en actiu a les aules.

06/03/2018

Comprendre que els infants i els joves que habiten les nostres aules no són només alumnes i que la seva dimensió personal està íntimament relacionada amb els aprenentatges que volen i poden fer, ens obliga a repensar el temps i els recursos que invertim en escoltar alumnes i famílies més enllà de l’activitat directament acadèmica.
Pensant en tot això, en aquesta nova edició de les converses proposem reflexionar sobre la necessitat d’acompanyar infants i joves en el seu creixement integral i sobre com aquest acompanyament beneficia també els seus aprenentatges.