10è concurs de clipmetratges sobre addiccions: "Tu punto de mira"

Cartell del 10è concurs d'addiccions:

L'associació PDS presenta una nova edició del concurs universitari de clipmetratges de prevenció de riscos causats pel consum de drogues i altres conductes addictives. En el marc del programa "Tu Punto" es repartiran fins a 5.000 € als guanyadors. Fes clic a la notícia per a accedir al formulari d'inscripció!

16/12/2020

L'Associació PDS – Promoció i Desenvolupament Social  en el marc del Programa “Tu Punto”, una iniciativa dirigida a estudiants universitaris que els facilita informació sobre els perills de prendre drogues i d'altres addiccions, anuncia el 10è concurs universitari de clipmetratges de prevenció de riscos derivats del consum de drogues i altres conductes addictives.

El concurs es desenvoluparà sota el lema "Adicciones: Tu punto de mira", enguany amb la col·laboració de la Xarxa Espanyola d'Universitats Promotores de Salut, REUPS.

El període d'inscripció és des del 23 de novembre de 2020 fins al 21 de maig de 2021 i un cop es tanqui el concurs i es trïïn els guanyadors, es repartiran sis premis d'entre 500 fins a 1.200 €.

Podeu trobar més informació i el formulari d'inscripció a la web oficial del programa "Tu Punto".

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Salut i benestar