La UAB ocupa la posició 37 en el rànquing mundial GreenMetric

GreenMetric

La Universitat millora tretze posicions respecte l’edició anterior en el rànquing elaborat per la Universitat d’Indonèsia, que valora els esforços cap a la sostenibilitat i les polítiques de gestió respectuoses amb el medi.

22/01/2019

La Universitat d’Indonèsia (UI) ha publicat la novena edició del GreenMetric Ranking of World Universities. La classificació compara els esforços de 719 universitats d’arreu del món (cent més que l’any passat) cap a la sostenibilitat ambiental, i valora les polítiques de gestió envers el respecte al medi ambient.

En l’edició actual, que correspon a les dades del 2018, la UAB ha quedat en la posició 37 mundial, una millora respecte l’edició anterior, en que va ocupar la posició 50. Pel que fa a les universitats espanyoles, la primera posició la ocupa la Univeridad de Alcalá de Henares, amb el lloc 16 del rànquing mundial.

La informació del rànquing s’organitza en sis categories, amb els pesos indicats entre parèntesi: energia i canvi climàtic (21%), gestió de residus (18%), transports (18%), infraestructures (15%), ús de l’aigua (10%) i educació (18%). El conjunt de les valoracions en aquestes categories ha situat la UAB en la posició 37 del món. El rànquing destaca la UAB especialment en energia i canvi climàtic (22a posició), gestió de l’aigua (33a posició) i gestió del transport (50a posició).

Més informació: