Sala de premsa Premsa i mitjans

La UAB acull una exposició sobre neuromàrqueting

Exposició de Neuromarketing
Fins al proper 15 de febrer, la Sala d’Exposicions de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General acull la mostra “Neuromàrketing: ciència, empresa i publicitat. No m’ho puc treure del cap!”, comissariada pel professor Pere Navalles, director del Màster en Neuromàrqueting de la UAB.

10/01/2019

Pere Navalles: "La mostra respon a una obsessió de tota la meva vida professional per donar sentit a les reaccions físiques que fan que recordem una sensació".

A la inauguració de l’exposició, que va tenir lloc el 10 de gener, el vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura, Carlos Sánchez, va remarcar el treball de recerca que hi ha darrere dels continguts de la mostra, alhora que va destacat la "interdisciplinarietat" d'una iniciativa on han col·laborat també agents del món publicitari i una quinzena d'empreses i institucions.

Per la seva banda, María José Recoder, degana de la Facultat de Ciències de la Comunicació, va destacar que el contingut d'aquesta exposició era especial perquè "ens interpel·la", en fer referència a la pròpia experiència, i permet "aprendre molt sobre les nostres reaccions".
 
Per acabar, el professor Pere Navalles, responsable de l’exposició, va explicar que la mostra responia a "una obsessió de tota la meva vida professional" per "donar sentit a les reaccions físiques que fan que recordem una sensació", a vegades, al cap de molts anys.

L'exposició, que es podrà visitar fins al 15 de febrer a la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, fa un repàs de la tècnica del neuromàrqueting mitjançant els cinc sentits (olfacte, tacte, gust, oïda i vista). Consta de diferents espais o àmbits dedicats a cada sentit, amb experiències pràctiques, audiovisuals i exemples d'aplicació del neuromàrqueting (és a dir, es pot tocar, olorar, veure, escoltar, etc... i entendre aquesta aplicació).

Més informació: Sala d'Exposicions