La UAB participa en la IV Trobada Internacional de Rectors Universia

Universidad de Salamanca
Foto: Payanes8, de Wikimedia Commons.

Més de 600 rectors i representants acadèmics d'Espanya i Amèrica Llatina participaran en la quarta edició de la trobada que organitza Universia sota el lema "Universitat, societat i futur". Tindrà lloc a la Universitat de Salamanca, els dies 21 i 22 de maig, i hi participarà la rectora de la UAB, Margarita Arboix.

17/05/2018

La rectora de la UAB, Margarita Arboix, participarà en la IV Trobada Internacional de Rectors Universia, que tindrà lloc a Salamanca els dies 21 i 22 de maig i tindrà tres eixos de discussió: "Formar i aprendre en un món digital", "Fer recerca a la universitat, un paradigma en revisió? " i "La contribució de la universitat al desenvolupament social i territorial".

La trobada coincidirà amb la commemoració del vuitè centenari de la Universitat de Salamanca i reunirà més de 600 rectors i representants acadèmics de 26 països. Presidirà les jornades la presidenta d'Universia i de Banco Santander, Ana Botín.

En acabar, la trobada culminarà amb la publicació de la Carta de Salamanca, que recollirà les principals conclusions i propostes per contribuir a la construcció de la universitat del futur i a la seva missió com a motor de progrés i desenvolupament social. Aquesta cimera dona continuïtat a les trobades de rectors organitzades per Universia a Sevilla (2005), Guadalajara (Mèxic, 2010), i Rio de Janeiro (2014). La plataforma Universia agrupa més de 1.300 institucions acadèmiques iberoamericanes.

Més informació: IV Trobada Internacional de Rectors Universia