La UAB, entre les 100 millors del món en setze disciplines

QS by Subject

La UAB ocupa la posició 31 mundial en l'àmbit de la Veterinària, i se situa entre les 100 millors universitats del món en quinze àmbits més, segons destaca el QS World University Rankings by Subject. En l’àrea general de les Ciències Naturals, la UAB millora 38 posicions i se situa en la posició 89.

28/02/2018

L'empresa britànica Quacquarelli Symonds (QS) ha fet públic els resultats de la setena edició del QS World University Rankings by Subject, que classifica les 1.130 millors universitats del món en 48 matèries.

La UAB ocupa la posició 31 mundial en l'àmbit de la Veterinària, tot millorant dues posicions respecte l’edició passada, i està entre les 100 millors universitats del món en Arqueologia, Art i Disseny, Llengües Modernes, Ciències Agrícoles, Anatomia, Ciències Ambientals, Geografia, Física, Antropologia, Comunicació, Economia, Educació, Sociologia, Política Social, i estudis relacionats amb l’Esport; quatre disciplines més que l’any passat. A més, en l’àrea general de les Ciències Naturals millora 38 posicions i se situa en la posició 89.

La UAB se situa entre les 150 millors universitats del món en Filosofia, Enginyeria Química, Medicina, Farmacologia, Química, Matemàtiques i Estadística; dos àmbits més que en l’edició anterior, i està entre les 200 millors en Llengua i Literatura Anglesa, Història, Enginyeria Electrònica, Biologia, Psicologia, Geologia, Ciència de Materials, Comptabilitat i Finances, Dret i Ciències Polítiques; un àmbit més que en la darrera edició.

Els QS World University Rankings són considerats entre els més prestigiosos del món, juntament amb el Times Higher Education i l'Academic Rànquing of World Universities de Xangai.

El rànquing es pot consultar al web: