Els equips recomanats disposen d'un servei de manteniment durant 3 o 5 anys.
Com sol·licitar el servei
Per reportar incidències en aquests equips truqueu al Centre d'Assistència i Suport (CAS), al telèfon 93 581 2100. Cal facilitar el número de sèrie (o Service Tag, o Serial Number, o S/N) de l'equip que té l'avaria o, si és el cas, el número de sèrie del monitor.
El CAS escalarà la incidència al suport tècnic corresponent. En un termini màxim de 2 dies, a partir de la data d'obertura, un tècnic es desplaçarà al lloc indicat per solucionar la incidència.
Si és necessari carregar el sistema operatiu a aquests equips només cal que us poseu en contacte amb el Servei d'Informàtica Distribuïda de la vostra facultat i ells s'encarregaran de tornar a instal·lar la imatge de disc.
Per tal d'ampliar o modificar les configuracions de maquinari d'aquests equips us podeu dirigir a l'Oficina de Promoció Econòmica i Compres mitjançant l'adreça prom.econ.compres@uab.cat
|