Investigadors del Departament de Química

Fitxes dels nostres investigadors
IMG_Joan_Suades
  • Biografia

• El Dr. Joan Suades va presentar la seva Tesi Doctoral en Química l’any 1983 a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i posteriorment va dur a terme una estada postdoctoral al Laboratoire de Chimie de Coordination a Toulouse (França). Més recentment (2005), va realitzar una estada de recerca al Dipartimento di Scienze Farmaceutiche de la Universitat de Padova (Italia), treballant en química radiofarmacèutica. Actualment, és catedràtic en Química Inorgànica i vicedegà d’economia i d’estudis de postgrau de la Facultat de Ciències. La seva recerca esta dirigida vers els següents temes: química bioorganometàl·lica, metalls en medicina, química supramolecular de complexos metàl·lics (metallosurfactants) i química radiofarmacèutica.
  • Altres informacions

• Researcher Website