Investigadors del Departament de Química

Fitxes dels nostres investigadors
IMG_Agusti_Lledos
  • Biografia

• Agustí Lledós va néixer a Barcelona el 1955. Es doctorà en Química per la Universitat Autònoma de Barcelona el 1984. Desprès d’una estada postdoctoral a la Universitat de París-Sud retornà a la UAB, on inicia un grup de recerca dedicat a l’estudi computacional de la reactivitat organometàl·lica. Des de 1994 és Catedràtic de Química Física i ha estat el responsable del grup de Modelització Molecular de Sistemes amb Metalls de Transició, reconegut i finançat (SGR) per la Generalitat des del 1997. La seva recerca es centra en el modelatge molecular de la reactivitat organometàl·lica i dels processos de catàlisi homogènia. Va rebre el Premi “RSEQ-Bruker” de l’àmbit de Química Física el 2008. Des del 2012 és vice-president de la Real Sociedad Española de Química (RSEQ).
  • Altres informacions

• Researcher Website