SERVEI D'INFORMÀTICA

En aquesta plana es documenten els requeriments per a la instal·lació i els circuits per a obtenir la llicència del programari gestionat des del Servei d'Informàtica.

El contracte de llicència, si no s'indica el contrari, és per a la instal·lació i utilització del programari en els ordinadors de la UAB. En pot fer ús qualsevol membre de la comunitat universitària.

Obtenció de programari
LListes de correu
Ordinadors personals amb MS-Windows
Ordinadors Apple
 Altres llicències i acords
Producte Descripció i informació Llicències Requeriments
G-Stat 2.0 per a Linux i Unix Programa d'anàlisis estadístiques de lliure distribució, desenvolupat pel Departament de Biometria de GlaxoSmithKline gestionat des del Servei d'Estadística campus
Maple per a Linux Programari matemàtic.

L'alumnat i el PDI poden executar una còpia d'aquest programari en un PC portàtil o d'escriptori de la seva propietat per activitats relaciones amb la Universitat.

campus

Aquesta llicència de campus va caducar el 30/06/2016 i no es va renovar.

Si sou PDI esteu interesats en l'adquisició de la llicència contacteu amb la Unitat de Compres compres@uab.cat.

Microsoft: acord MPSA L'acord contempla la possibilitat d'adquisició de productes Microsoft no inclosos a l'acord Campus (tots els que no estàn documentats a aquesta plana) a unes condicions més avantatjoses que les corresponents comercialment.

Per demanar un pressupost d’algun d’aquests programaris contacteu amb la Unitat de Compres compres@uab.cat.
Per a més informació contacteu amb el CAS (cas@uab.cat o tel. 2100).

ORACLE La Llicencia Campus comprèn el dret d'ús per a àmbit intern de la UAB (amb el NIF Q0818002H) sense facultat de cessió a tercers. La Llicencia Campus Oracle inclou els següents grups de productes:
  • Oracle Database Enterprise Edition
  • Oracle Real Application Clusters
  • Oracle WebLogic Suite
  • Oracle Internet Developer Suite
  • Oracle Data Integrator Enterprise Edition
campus Cal demanar amb antelació els CDs per al producte (gestor de bbdd, servidor d'aplicacions, etc.) i versió (Unix, Windows, etc.) concrets al CAS (cas@uab.cat, tel. 2100).
Azure Dev Tools for Teaching Accés per a docència a programari de Microsoft. Feu clic aquí il·limitades per a docència

Ser alumne o professor de la UAB.

Adobe 1.- Acord entre Adobe i la CRUE
  • Màxim nivell de descompte, ja que es realitza a nivell de la CRUE.
  • Tipus: Actualment només serà per la compra del producte Acrobat, modalitat perpetua i sense possibilitat d’actualitzar.

2.- Acord VIP (Creative Cloud x Educació)
Renovació: ANUAL
  • Lloguer anual (si es compra en mesos posteriors a la renovació, es prorrateja el cost pel nombre de mesos fins a la següent renovació, 20 de Març 2018)
  • Llicencia 2 tipus:
    • personal (habitual),
    • per equip (volums grans, per exemple aules d’informàtica)
  •  Tota la UAB es poden beneficiar del descompte màxim (nivell 4).
Proveïdors habituals:
Gestió de pressupostos: Compres