Celebrem el Dia d'Europa!

El Dia d'Europa es commemora el 9 de maig en record a la declaració realitzada per l'aleshores ministre francès d'Afers Exteriors Robert Schuman a París el dia 9 de maig de 1950, mitjançant la qual es donà el tret de partida a la creació de la Comunitat Europea del Carbó i de l'Acer (CECA).
El 9 de maig s'ha convertit en el símbol europeu que, juntament amb l'euro, la bandera i l'himne, identifiquen l'entitat política de la Unió Europea

Des del Programa Argó de l'ICE de la UAB, en col·laboració amb el Centre de Documentació Europea i la Càtedra Jean Monnet EUPOL, us convidem a la Jornada que hem organitzat per a estudiants de 4t d'ESO i 1r de batxillerat amb l'objectiu d'explicar l'organització de la UE a l'alumnat.

09.45 Benvinguda
10.00 Conferència sobre la UE, a càrrec de Cristina Blasi Casagran, professora de la Facultat de Dret.
11.00 Descans
11.30 Xerrada sobre els programes europeus per a joves, a càrrec de Francesco Camonita, Investigador del Barcelona Center for European Studies (UPF)
12.30 Joc de preguntes amb Kahoot!
13.00 Lliurement de regals i concert de música europea a càrrec del Cor de Cambra de la UAB.

Activitat gratuïta. El criteri d'assignació de places serà l'ordre d'inscripció, però reservarem places per a un centre d'alta complexitat.

Data: 8 de maig de 2020
Horari: de 9.45 a 13:30h
Lloc de realització: Auditori de la Facultat de Lletres de la UAB.

Activitat anul·lada a causa del confinament per la Covid-19.