SWI-MicroMón@UAB_2.0

SWI Recerca de nous antibiòtics

Sabies que si no es posa remei, s'estimen 300 milions de morts prematures per l’any 2050, com a conseqüència de la resistència bacteriana als antibiòtics?

SWI-MicroMón@UAB_2.0 és una activitat d’Aprenentatge Servei en la qual l’alumnat de la UAB donarà a conèixer entre l’alumnat de Secundària i de Batxillerat la greu problemàtica derivada de la mancança d’antibiòtics, tot participant en una iniciativa d’abast mundial de recerca de bacteris productors de nous antibiòtics.

Trobaràs més informació sobre l’activitat a: http://pagines.uab.cat/swiuab/ca

Formulari de participació de l'alumnat de la UAB que hagi superat alguna assignatura de Microbiologia

Formulari d'inscripció per als centres de secundària que hi vulguin participar

La inscripció del centres estarà oberta del 22 d'octubre al 19 de novembre de 2018. A cada centre podrà participar un sol grup, trieu al formulari quin dels cursos preferiu que ho faci.

Seleccionarem com a màxim 15 centres tenint en compte:

• Màxim repartiment geogràfic.
  • Mínim 15 alumnes i màxim 30 per centre.
  • Tindran prioritat els centres que no hagin participat en l'edició anterior.
  • Es reservarà com a mínim una plaça per a un centre de màxima complexitat.