Iniciació al xinès i a la cultura xinesa

Adreçat a: alumnes de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.
Calendari: de l'1 al 5 de juliol de 2019.
Horari: de 9:30 a 14h., amb una pausa de 30 minuts. Dilluns 1 de juliol es convocarà l'alumnat a les 8:30h.
Professorat: Pablo Viladiu Illanas.
Lloc de realització: Facultat de Traducció i Interpretació
Preu: 90€

Instruccions de registre i d'inscripció
Accés a la matrícula dels cursos de la setmana de l'1 al 5 de juliol

Presentació
Aquest és un curs per iniciar-se en el coneixement de la llengua i cultura xineses de forma molt pràctica i fent especial èmfasi en tots aquells aspectes que sorprenen i captiven als estudiants d'arreu.
Una vegada acabat el curs, l’estudiant serà capaç de presentar-se en xinès, dir la seva edat i nacionalitat, expressar l’hora i la data, el número de telèfon i també podrà parlar sobre els estudis, la família i les llengües que parla.
A més a més, en aquest curs també s’estudiaran aspectes de caire cultural com les supersticions, la cuina xinesa, l’horòscop i trets generals d’aquesta cultura mil·lenària.

Objectius
Aprendre coneixements bàsics de la llengua i cultura xineses d’una forma pràctica i amena.
Saludar i acomiadar-se, donar les gràcies i respondre, demanar i dir el nom i el cognom, demanar i dir l’edat, demanar i dir el número de telèfon, demanar i donar informació sobre dates, demanar l’hora i dir quina hora és, demanar i dir la nacionalitat, demanar i dir on es viu, demanar i donar informació sobre les llengües que es parlen, demanar i donar informació sobre la família i sobre els estudis.
Conèixer trets generals de la cultura xinesa: situació, hosròscop, cuina, població, llengües, supersticions, etc.

Continguts
El curs es divideix en tres parts principals: continguts culturals, continguts de llengua i pràctica d'aquests continguts.

Classes pràctiques i teòriques.

Instruccions de registre i d'inscripció
Accés a la matrícula dels cursos de la setmana de l'1 al 5 de juliol