Fes la teva pròpia App

Degut a la Covid-19, hem decidit anul·lar els cursos d'estiu d’aquest any. Creiem que al mes de juny i juliol no es donaran les condicions adequades per poder realitzar-los amb normalitat.

Adreçat a: alumnes de 3r i de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat i Cicles Formatius
Calendari: del 29 de juny al 3 de juliol de 2020
Horari:  de 9.30 a 14h
Professorat: Vicente Soler Ruiz
Lloc de realització: Escola d'Enginyeria
Preu: 90€

Inscripció: en el moment de fer la matrícula l'alumnat menor de 18 anys haurà d'adjuntar el document d'autorització paterna/materna degudament emplenat i signat. També s'haurà d'adjuntar una còpia del document d'identitat de l'estudiant (anvers i revers).

Accés a la inscripció sense NIU
Accés a la inscripció amb NIU

Podeu consultar les instruccions per realitzar la inscripció aquí

Presentació
L'estudiant aprendrà a fer una App per a mòbils des de zero i pujar-la a les stores. No es requereix cap coneixement de programació previ ni alts coneixements d’informàtica. També s’explicaran conceptes de màrqueting digital per poder donar difusió a les Apps creades.

• Aprendre a crear Apps fent servir software visual.
  • Aprendre a estructurar-les.
  • Aprendre a pujar-les a les stores comercials.
  • Com fer difusió de les Apps.

• Creació d'una App.
  • Elements d’AppInventor.
  • Afegir components i augmentar la seva complexitat.
  • Estructures de control.
  • Esdeveniments i procediments.
  • Estructurar l’App.
  • Posar-la a internet.
  • Fer-ne difusió.

Metodologia
Les classes estaran orientades de manera absolutament pràctica, on l'estudiant estarà constantment aplicant el que el professor explica a classe.

Accés a la inscripció sense NIU
Accés a la inscripció amb NIU