Cloenda STEM amb TU

TALLER “STEM AMB TU”

Data: Dijous 14 de febrer de 2019
Lloc: Sala d’Actes de la Facultat de Ciències

Acte de cloenda del Taller Argó “STEM AMB TU”.
A principis del curs 2018-2019, el Programa Argó de l’ICE de la UAB va oferir als centres educatius de Catalunya la possibilitat de participar en el Taller Argó organitzat conjuntament entre l’Associació de Dones Investigadores i Tecnològiques a Catalunya (AMIT-CAT) i l’Institut d’Estudis Catalans (IEC) i coordinat per la professora del Departament de Física i vicedegana d’Afers Acadèmics de la Facultat de Ciències de la UAB, Gemma Garcia.

Des de l’AMIT-CAT i des del Programa Argó de l’ICE de la UAB, es va oferir una activitat de promoció de les STEM (iniciatives per promocionar les ciències i les tecnologies a les aules) amb dimensió de gènere. Les ambaixadores, dones joves i emprenedores, van ser les encarregades d’exercir de model davant l’alumnat, especialment les noies del centre de secundària, que estan a punt de decidir el seu futur acadèmic. L’activitat estava dirigida a l’alumnat de 2n i de 3r d’ESO.

Les ambaixadores van presentar a l’alumnat, de forma amena, diversos temes relacionats amb el seu dia a dia professional, les motivacions i visions de futur, tot des d’una perspectiva de gènere.