Cicle de conferències "L'ordenació del territori: teoria i pràctica"

Presentació
El Departament de Geografia de la Universitat Autònoma de Barcelona, en el marc del seu Màster d’Estudis Territorials i de la Població, organitza el Cicle de Conferències “L’ordenació del territori: teoria i pràctica”.

1 d'octubre de 2018, 18.00 h
Mercè Tatjer (UB)
Memoria urbana, patrimonio e identidades en el Pla de Barris (2016-2019)

25 d'octubre de 2018, 18.30h.
Ismael Blanco (IGOP-UAB)
Innovació social en temps de crisi. El paper de la participació comunitària en el combat contra la segregació social i territorial

15 novembre de 2018, 18.30h.
Carles Donat (Observatori Metropolità de l’Habitatge)
El problema de l’habitatge a la metròpolis de Barcelona. Aportacions al diagnòstic des de l’Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona (O-HB)

16 de novembre de 2018, 18.30h.
Elena Ostanel (Iuav di Venezia)
Social innovation and urban regeneration in hyperdiverse neighbourhoods

Certificació: Tot i que us podeu inscriure a cadascuna de les sessions per separat, de cara a la certificació us heu d'inscriure i assistir a totes les conferències per tenir dret a certificat. Recordeu-vos de signar el control d'assistència a l'entrada.

Lloc: Sala d’Actes de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB.
Preu: Totes les sessions són gratuïtes, però heu de fer la inscripció si voleu assistir-hi.

Aquesta activitat està reconeguda com a Formació Permanent del Professorat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Per tenir dret al certificat heu d'assistir a totes les sessions i signar cada dia als fulls de control d'assistència.

Si només assistiu a alguna de les sessions i necessiteu un justificant d'assistència ens l'heu de sol·licitar per correu electrònic a ga.ice@uab.cat