Fes la teva pròpia App

Informació del calendari i del contingut del curs

Adreçat a: alumnat de 3r i de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat i Cicles Formatius
Calendari: del 5 de juliol al 9 de 2021
Horari: de 9.30 a 14 h
Professorat: Vicente Soler Ruiz
Lloc de realització: Escola d'Enginyeria
Preu: 90 €

Inscripció: en el moment de fer la matrícula l'alumnat menor de 18 anys haurà d'adjuntar el document d'autorització paterna/materna degudament emplenat i signat. També s'haurà d'adjuntar una còpia del document d'identitat de l'estudiant (anvers i revers).

Places exhaurides

Presentació
L'alumnat aprendrà a fer una App per a mòbils des de zero i pujar-la a les stores. No es requereix cap coneixement de programació previ ni alts coneixements d’informàtica. També s’explicaran conceptes de màrqueting digital per poder donar difusió a les Apps creades.

• Aprendre a crear Apps fent servir software visual.
  • Aprendre a estructurar-les.
  • Com fer jocs animats i aplicacions.
  • Aprendre a pujar-les a les stores comercials.
  • Com fer difusió de les Apps.

• Creació d'una App.
  • Elements d’AppInventor.
  • Afegir components i augmentar la seva complexitat.
  • Estructures de control.
  • Esdeveniments i procediments.
  • Estructurar l’App.
  • Posar-la a internet.
  • Fer-ne difusió.

Metodologia
Les classes estaran orientades de manera absolutament pràctica, on l'alumnat estarà constantment aplicant el que el professor explica a classe.