Com publicar ofertes laborals a l'aplicació NEXUS
Passos a seguir
Al Servei d’Ocupabilitat de la UAB oferim a les organitzacions un servei de captació de talent entre l’alumnat i les persones titulades d’una Universitat capdavantera i de prestigi internacional com l'Autònoma. Així doncs, posem a la vostra disposició NEXUS, l’aplicació de gestió de la intermediació laboral i de pràctiques en empresa de la UAB. A través d'ella podreu publicar les vostres ofertes laborals:
- El primer pas és registrar-se a l'aplicació, i podeu fer-ho en aquest enllaç.
- És indispensable que adjunteu, a l'apartat "Dades fiscals", la Targeta d'Identificació Fiscal (TIF) que atorga l'Agència Tributària (veure exemple en aquest enllaç).
- En el procés de registre se us facilitarà, via correu electrònic, un NIU (Número d’Identificació Universitària, equivalent al nom d’usuari) i unes senzilles instruccions per obtenir la paraula de pas (equivalent a la contrasenya).
A continuació trobareu més informació sobre la publicació d'ofertes laborals.
Característiques:
- Oferta de tauler publicada en PDF.
- Les persones interessades contactaran directament l’empresa/institució.
- El període de publicació de les ofertes serà d'entre 10 i 15 dies, però és possible pactar-ne un altre.
Cal que l'empresa/institució publiqui les ofertes a NEXUS amb aquesta opció (E2). La gestió és gratuïta.
Aquesta és la informació mínima imprescindible que ha d’incloure el PDF que l’empresa/institució adjunti a l’oferta:
-
Nom de l’empresa/institució i/o sector i població d’ubicació.
-
Denominació de la vacant.
-
Descripció del lloc de treball, categoria, tasques a realitzar (vinculades a estudis universitaris), responsabilitats que tindrà, si cal desplaçar-se a altres poblacions o països.
-
Tipus de vinculació (contracte indefinit, contracte laboral en pràctiques...).
-
Jornada (completa, parcial, intensiva, partida...).
-
Requisits que han de complir les persones interessades, titulació universitària requerida obligatòria o preferible, competències, coneixements d’idiomes...
-
Import del sou brut anual. Si no el voleu incloure al PDF per confidencialitat, cal que ens el comuniqueu per correu electrònic per tal que puguem comprovar que està dins del que estableix la legislació vigent.
-
Forma de contacte. Per exemple, correu electrònic on enviar els currículums, si cal indicar alguna referència, persona/departament a qui s’ha d’adreçar...
-
Opcional: es pot posar el logotip de l’empresa/institució, descripció de l’empresa/institució, pàgina web, número de vacants, pla de carrera de les places dins l’empresa...