Com publicar ofertes laborals a l'aplicació NEXUS

Passos a seguir

Al Servei d’Ocupabilitat de la UAB oferim a les organitzacions un servei de captació de talent entre l’alumnat i les persones titulades d’una Universitat capdavantera i de prestigi internacional com l'Autònoma. Així doncs, posem a la vostra disposició NEXUS, l’aplicació de gestió de la intermediació laboral i de pràctiques en empresa de la UAB. A través d'ella podreu publicar les vostres ofertes laborals:

• El primer pas és registrar-se a l'aplicació, i podeu fer-ho en aquest enllaç.
  • És indispensable que adjunteu, a l'apartat "Dades fiscals", la Targeta d'Identificació Fiscal (TIF) que atorga l'Agència Tributària (veure exemple en aquest enllaç).
  • En el procés de registre se us facilitarà, via correu electrònic, un NIU (Número d’Identificació Universitària, equivalent al nom d’usuari) i unes senzilles instruccions per obtenir la paraula de pas (equivalent a la contrasenya).

A continuació trobareu més informació sobre la publicació d'ofertes laborals.

Característiques:

• Oferta de tauler publicada en PDF.
  • Les persones interessades contactaran directament l’empresa/institució.
  • El període de publicació de les ofertes serà d'entre 10 i 15 dies, però és possible pactar-ne un altre.

Cal que l'empresa/institució publiqui les ofertes a NEXUS amb aquesta opció (E2). La gestió és gratuïta.