Com publicar ofertes laborals a l'aplicació NEXUS

Al Servei d’Ocupabilitat de la UAB oferim a les organitzacions un servei integral de captació de talent entre l’alumnat i les persones titulades d’una Universitat capdavantera i de prestigi internacional com l'Autònoma. Això inclou la cerca de persones candidates per ocupar vacants de contractació laboral.

Així doncs, posem a la vostra disposició NEXUS, l’aplicació de gestió de la intermediació laboral i de pràctiques en empresa de la UAB. A través d'ella podreu publicar les vostres ofertes laborals, a més de contractar els nostres serveis d'assessorament en reclutament i selecció de personal, si així ho considereu oportú.

• El primer pas és registrar-se a l'aplicació, i podeu fer-ho en aquest enllaç.
  • És indispensable que adjunteu, a l'apartat "Dades fiscals", la Targeta d'Identificació Fiscal (TIF) que atorga l'Agència Tributària (veure exemple en aquest enllaç).
  • En el procés de registre se us facilitarà, via correu electrònic, un NIU (Número d’Identificació Universitària, equivalent al nom d’usuari) i unes senzilles instruccions per obtenir la paraula de pas (equivalent a la contrasenya).

A continuació trobareu més informació sobre les múltiples opcions de publicació d'ofertes laborals i de processos de selecció.