Com publicar ofertes laborals a l'aplicació NEXUS
Passos a seguir
Al Servei d’Ocupabilitat de la UAB oferim a les organitzacions un servei de captació de talent entre l’alumnat i les persones titulades d’una Universitat capdavantera i de prestigi internacional com l'Autònoma. Així doncs, posem a la vostra disposició NEXUS, l’aplicació de gestió de la intermediació laboral i de pràctiques en empresa de la UAB. A través d'ella podreu publicar les vostres ofertes laborals:
- El primer pas és registrar-se a l'aplicació, i podeu fer-ho en aquest enllaç.
- És indispensable que adjunteu, a l'apartat "Dades fiscals", la Targeta d'Identificació Fiscal (TIF) que atorga l'Agència Tributària (veure exemple en aquest enllaç).
- En el procés de registre se us facilitarà, via correu electrònic, un NIU (Número d’Identificació Universitària, equivalent al nom d’usuari) i unes senzilles instruccions per obtenir la paraula de pas (equivalent a la contrasenya).
A continuació trobareu més informació sobre la publicació d'ofertes laborals.
Característiques:
- Oferta de tauler publicada en PDF.
- Les persones interessades contactaran directament l’empresa/institució.
- El període de publicació de les ofertes serà d'entre 10 i 15 dies, però és possible pactar-ne un altre.
Cal que l'empresa/institució publiqui les ofertes a NEXUS amb aquesta opció (E2). La gestió és gratuïta.