Com accedir a les pràctiques no laborals

En aquest apartat trobareu informació sobre la tramitació i el procediment que han de seguir les persones joves titulades de la UAB i les empreses i institucions per tal de poder formalitzar convenis de pràctiques no laborals.

En cas de comptar amb una empresa o institució on fer les pràctiques:

• Revisar que es compleixin els requisits, tant els propis com els de l’empresa o institució.
  • Registrar-se a l’aplicació NEXUS a través d’aquest enllaç, amb el NIU (Número d’Identificació Universitari) i paraula de pas, tot adjuntant el CV en format PDF.
  • Indicar a l’empresa o institució que segueixi les instruccions detallades en aquesta mateixa pàgina.

En cas de no comptar amb una empresa o institució on fer les pràctiques:

• Revisar que es compleixin els requisits.
  • Identificar, entre les ofertes disponibles, aquelles que continguin “PNLT” en el títol, seleccionar les que siguin d’interès i contactar de la forma en què s’indiqui.
  • En cas de ser seleccionat/da per l’empresa o institució, el Servei d’Ocupabilitat de la UAB et contactarà i t’informarà sobre els passos a seguir a continuació.

En cas de comptar amb una persona candidata:

En cas de no comptar amb persona candidata:

• Revisar que es compleixin els requisits.
  • Registrar-se a l’aplicació NEXUS a través d’aquest enllaç, tot adjuntant la Targeta d’Identificació Fiscal (TIF) en l’apartat corresponent. Un cop completat el registre, us arribarà un correu electrònic amb les instruccions per establir les claus d’accés al vostre perfil.
  • Introduir a NEXUS una oferta de tipus Tauler utilitzant aquesta plantilla.
  • El Servei d’Ocupabilitat de la UAB revisarà i validarà l'oferta, cercarà els perfils que més s'hi ajustin i us farà una proposta.
  • Un cop tingueu les persones candidates, emplenar la documentació corresponent (“Sol·licitud de subscripció del conveni de col·laboració” i “Programa de pràctiques que seguiran les persones seleccionades”) i enviar-la a pnl.so@uab.cat.
  • Vosaltres fareu la selecció final de la persona candidata i la comunicareu al Servei d’Ocupabilitat. Si necessiteu assessorament, el Servei us el prestarà.
  • El Servei d’Ocupabilitat de la UAB us guiarà durant tot el procés.