Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació (Online)

Presentació

La comunicació està en constant canvi i evolució, de manera que les persones que vulguin desenvolupar-se en aquest àmbit necessiten una formació i actualització dels coneixements constants per ser professionals competitius.
Les noves tecnologies i la digitalització promouen encara més la rapidesa d'aquests canvis, on la convergència entre el digital i el físic té una gran importància, sent aquest actualment un factor rellevant en tota estratègia de comunicació.
D'això sorgeix l'experiència phygital, marc en què multitud d'empreses s'esforcen per desenvolupar estratègies i accions de comunicació en què la combinació de les dues realitats configuren experiències inoblidables per al consumidor.

En el màster combinem les dues realitats, el món online i el món offline, estant tots dos presents en totes les àrees o temàtiques que es desenvolupen en el mateix, configurant estratègies de comunicació integral per aconseguir uns objectius concrets de màrqueting i comunicació.
Al màster s'ofereix als alumnes la preparació per fer un salt en el desenvolupament de la seva carrera professional i afrontar reptes futurs en l'àmbit de la comunicació per assolir els seus objectius professionals.
La formació va enfocada a que els alumnes puguin desenvolupar la seva carrera professional en departaments de comunicació d'empreses anunciants i en consultores o agències de comunicació i relacions públiques.

Objectius

Desenvolupar i ampliar els coneixements dels alumnes en el camp de les Relacions Públiques i la Comunicació Corporativa en recerca d'una major especialització i professionalització. Per a això s'utilitza en gran mesura el sistema learning by doing, a través del qual els alumnes treballen casos reals, en els quals poden desenvolupar i aplicar: el seu talent, creativitat, innovació, coneixement, conceptualització i professionalització.

Requisits d'accés

Titulació universitària. Àmbits més freqüents: Ciències de la Comunicació (Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme, Comunicació Audiovisual, Comunicació Corporativa), Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Relacions Internacionals, Màrqueting, Economia, Dret, Relacions Laborals, Turisme, i altres àmbits afins. Es valoraran titulacions d'altres àmbits.

Sortides professionals

Com a professionals de la comunicació, en el següent tipus d'empreses: agències i consultores de relacions públiques, agències de comunicació, departaments de comunicació corporativa, departaments de relacions públiques internes, gestió d'esdeveniments corporatius, departament de màrqueting, brand manager, Direcció de Comunicació , Direcció de Comptes (agència), gestor de patrocini i mecenatge.

Contacte

Jesica Menendez

Telèfon: 935814468

Correu electrònic: admision.rrpp@uab.cat

Web: http://rrppmaster.uab.cat/

Màster propi UAB
10% de descompte Alumni Premium

13a Edició
Places: 40
Orientació: Professional
60 ECTS
Codi de l'estudi: 2200/13
Preu: 5600 ¤
Preu especial: 5040¤
Col·lectiu d'aplicació: Alumni Premium UAB

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: En línia
Dates: del 02/11/2020 al 22/06/2021
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.