Continguts

-El producte creatiu
-El procés creatiu
-La construcció creativa
-Taller de tècniques creatives
-Estructurar i presentar la comunicació creativa
-Comunicació estratègica
-Estratègies creatives
-Creativitat gràfica, audiovisual i internet
-Treball Final de Màster en Psicocreativitat

Mòdul 1. Diploma d'Especialització Psicologia de la Creativitat

Assignatura Crèdits Caràcter

El Producte Creatiu

6 ECTS

Obligatòria

El Procés Creatiu

6 ECTS

Obligatòria

La Construcció Creativa

6 ECTS

Obligatòria

Taller de Tècniques Creatives

9 ECTS

Obligatòria

Mòdul 2. Diploma d'Especialització Comunicació Creativa

Assignatura Crèdits Caràcter

Estructurar i Presentar la Comunicació Creativa

6 ECTS

Obligatòria

Comunicació Estratègica

6 ECTS

Obligatòria

Estratègies Creatives

6 ECTS

Obligatòria

Creativitat Gràfica, Audiovisual i Internet

9 ECTS

Obligatòria

Mòdul 3. Treball Fi de Màster

Assignatura Crèdits Caràcter

Treball Final de Màster

6 ECTS

Obligatòria

Itineraris

El màster en Psicocreativitat es pot cursar mitjançant dues opcions:

- Matricular el màster sencer
- Matricular els estudis intermedis del programa: el diploma de postgrau en Psicologia de la Creativitat i el diploma de postgrau en Comunicació Creativa, i un cop superats, matricular-se al treball de fi de màster.

Programes relacionats

Postgrau en Comunicació Creativa
Postgrau en Psicologia de la Creativitat

Competències bàsiques

- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.

- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.

- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.

 

Competències específiques

-Reconèixer els principis bàsics, metodològics i tècnics dels processos creatius/ i de la comunicació creativa
-Descriure les principals tècniques creatives/comunicació creativa
-Identificar els factors facilitadors e inhibidors de la creativitat i de la comunicació creativa
-Associar els diferents elements d'una situació/problema de forma creativa
-Identificar els elements fonamentals de la comunicació creativa
-Reconèixer les aplicacions professionals més freqüents de les tecnologies de la informació o del coneixement
-Analitzar les necessitats dels usuaris/població en relació al producte o solució creativa
-Analitzar de forma crítica i creativa els projectes o solucions creatives
-Discriminar les emocions que poden potenciar o interferir en el procés creatiu i en la comunicació creativa
-Identificar les pròpies habilitats o la necessitat de l'ajuda corresponent per dur a terme un projecte
-Aplicar un procés de recerca o avaluació en l'àmbit de la creativitat i/o en la comunicació creativa
-Debatre els aspectes innovadors relacionats amb la creativitat i/o la comunicació creativa
-Aplicar les tecnologies de la informació o del coneixement com eines estratègiques de comunicació creativa
-Desenvolupar habilitats per a treballar i col·laborar en equip per assolir un objectiu creatiu
-Integrar els processos creatius i comunicatius en el desenvolupament d'un producte o solució creativa
-Avaluar de forma crítica els projectes creatius tenint en compte els elements essencials del projecte i el seu objectiu final
-Crear de forma eficaç col·laborant en equip per assolir un objectiu creatiu i/o comunicació creativa
-Comunicar de manera escrita i oral els resultats d'un procés de recerca o d'avaluació en l'àmbit de la creativitat i/o comunicació creativa
-Regular les emocions per a potenciar el procés creatiu i la comunicació creativa
-Idear campanyes de comunicació integral
-Integrar els coneixements de les tecnologies de lainformació com eines estratègiques de comunicació encaminades a la resolució de problemes (socials, empresarials, formatius).

Títol que s'obté

Màster de Formació Permanent en Psicocreativitat

Vols rebre més informació?