Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

Inscripció online o presencial:

Inscripció online:

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 2346 i Edició: 19

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.

Inscripció presencial:

Hauràs de demanar cita a través del nostre servei de cita prèvia.

Tutorial d'inscripció online:

Tutorial per a l'obtenció del NIU:

Dates d'inscripció

del 01/06/2021 al 30/10/2021

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable (si encara no el tens, fes click aquí)
- Expedient acadèmic
- DNI, TIE o passaport vigent

- Curriculum vitae

Requisits d'accés

Estar en possessió d'una titulació universitària.

Criteris de selecció

Per entrar al programa docent, en general, es considera el següent:
- Es valorarà la capacitat per cursar el màster i les qualitats personals dels candidats.
- L'expedient acadèmic (2 punts); Idoneïtat del perfil acadèmic previ (2 punts); Idoneïtat del perfil professional previ (2 punts); Referències (2 punts); Argumentació personal justificativa de la sol.licitud (2 punts).
- Els candidats hauran de defensar tots els aspectes anteriors en el full de sol·licitud d'inscripció que els serà facilitada pels gestors del màster.

En general s'ha d'acreditar una titulació superior prèvia homologable a les actuals en el sistema educatiu espanyol vinculada amb els estudis del màster. A més és recomanable tenir una mica d'experiència prèvia en l'àmbit del periodisme i la comunicació.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?