• Màster propi UAB
  • Codi de l'estudi: 3418/6
  • 6a edició
  • Modalitat: Semipresencial
  • Crèdits: 60 ECTS
  • Inici: 23/11/2020
  • Final: 08/09/2021
  • Places: 30
  • Orientació: Professional
  • Preu: 7250 ¤
  • Preu especial 6525 ¤
    Col·lectiu d'aplicació: ALUMNI UAB Premium
    Preu especial 6163 ¤
    Col·lectiu d'aplicació: Membres associats a títol personal, del Col·legi de Publicitaris i Relacions Publiques de Catalunya, i dels col·legis professionals de publicitaris i relacions publiques a tot Espanya, del Club de Màrketing de Barcelona, i els seus homòlegs a tota Espanya, de la Neuromàrketing Science & Bussiness Association
    Preu especial 6163 ¤
    Col·lectiu d'aplicació: Família nombrosa de categoria especial i de categoria general/Estudiants amb discapacitat considerant com a tals aquells als quals se'ls hagi reconegut un grau de minusvalidesa igual o superior al 33 per cent.
  • Idioma de docència: Castellà (70%), Anglès (30%)
  • Lloc: Facultat de Ciències de la Comunicació (Edifici I) Campus UAB. Pràctiques: Hospital Germans Trias i Pujol , Institut de recerca Neurològica de l'Hospital de Sant Pau, Hospital Sant Joan de Dèu.
Máster en Neuromarketing. Técnicas de Investigación de la Cognición y el Comportamiento del Consumidor, Aplicadas a la Empresa y la Publicidad
vid#5067#Les noves tècniques d'investigació aplicades a l'empresa, els departaments d'investigació i els professionals del màrqueting, la gerència i la comunicació, entronquen vàries disciplines que han estat poc connectades fins el moment, com són la comunicació publicitària i informativa amb les neurociències, i les ciències mèdiques.

El Màster és semipresencial, amb quatre mesos de docència i pràctiques impartides a la Universitat Autònoma de Barcelona, campus de Bellaterra, Facultat de Ciències de la Comunicació, i a centres de pràctiques, i la resta de temps serà amb docència impartida a distància.

Sortides professionals

- Departament de recerca d'empreses de productes de gran consum
- Disseny de productes, estratègies de comercialització
- Anàlisi de conductes del consumidor
- Agències de publicitat
- Departament de direcció d'empresa
- Màrqueting estratègic i operatiu
- Docència a ensenyament superior
- Assessorament de comunicació política, propaganda

Pràctiques

Els màsters i postgraus propis de la UAB poden preveure o facilitar la realització de pràctiques acadèmiques externes en empreses o institucions amb la finalitat que l'estudiant assoleixi un grau d'experiència professional que li faciliti la inserció o la promoció en l'àmbit laboral.

Aquestes pràctiques poden ser curriculars (obligatòries) o no curriculars (optatives).

  • Curriculars
    Les pràctiques curriculars són aquelles que s’inclouen al currículum dels estudis i, per tant, cal superar-les per obtenir la titulació. La coordinació del teu programa t’explicarà el detall de com, on i en quines condicions cal realitzar-les.
  • No curriculars
    Com a alumne matriculat a la UAB, disposes d’accés al portal de l'ocupació de la Universitat, el Servei d'Ocupabilitat mitjançant el qual pots participar en processos de selecció, tant per a estades de pràctiques no curriculars com per aconseguir un contracte de treball. En ambdós casos, cal que t’inscriguis a l’aplicació Nexus.

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Contacte

Pere Navalles Villar

Telèfon: 670831796

Vols rebre més informació?